Campagnolo Bullet 2012 wielen
Eindelijk komt Campa dan met clincher Carbon wielen, de Bullet serie.
Leverbaar in 50-80 en 105 (!) mm carbon velg met alu velgrand.
In een Ultra uitvoering en een gewone versie
Zeer beperkt leverbaar vanaf juli 2011
In een Ultra uitvoering en een gewone versie
Zeer beperkt leverbaar vanaf juli 2011
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Carbon wielen met alu remrand vind ik persoonlijk altijd lelijk, en die vreselijke stickers helpen dan bepaald niet mee.
-
- Forum-lid HC
adroit schreef:Eindelijk komt Campa dan met clincher Carbon wielen, de Bullet serie.
Alleen jammer dat ze alleen dat ze niet met een full-carbon clincher versie komen.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
adroit schreef:Zeer beperkt leverbaar vanaf juli 2011
Ze verwachten blijkbaar geen kassucces?
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Deze wielen vullen toch wel een gat op in de markt, kan een zeer interessante speler worden als de prijs ok is. Stickers vind ik wel ontzettend lelijk. De naam kan mij ook niet bekoren, te schreeuwerig en onitaliaans. Misschien komt er ook een Fulcrumpendant?
Oh ja? Carbon wielen met alu remrand zijn er al in overvloed en toch al bijna 10 jaar op de markt. Ik noem bijvoorbeeld Zipp, FFDW en natuurlijk Mavic.Deze wielen vullen toch wel een gat op in de markt,
Het enige model dat je zou kunnen bestempelen als een gat in de markt is dat enorm hoge wiel, wat niet bruikbaar is voor wielertoeristen en dus op tijdrijders en triatleten gericht zal zijn? Nu willen die het liefst een dicht wiel en sowieso een tube wiel dus ik snap al bij al weinig van dit product...
Nee, zelfs de Campafielen zullen moeten toegeven dat deze producten kant noch wal raken. Een full carbon clincher zou veel interessanter geweest zijn, kijk alleen op dit forum eens al wat een interesse daarvoor bestaat.
-
- Forum-lid
Nielzie schreef:Die van 50 mm zijn immens knap, de andere modellen vind ik een beetje druk!
Prijsje voor een setje zijn waarschijnlijk niet bekend?
Probikeshop adverteert er al mee op marktplaats, vanaf 915 euro.