Kon het oude topic nog wel vinden maar niet meer in reageren, vandaar het nieuwe topic.
Al behoorlijk vaak wat besteld en tot nu toe altijd positieve ervaringen gehad. Echter nu een negatieve, ikheb namelijk mijn bestelling niet ontvangen. Ook geen briefje in de bus of iets dergelijks.
Ik heb contact opgenomen met bike-components en die zeiden dat ik met dhl contact op moet nemen zodat zij actie kunnen ondernemen. Dit heb ik gedaan maar DHL zegt weer dat het niet door DHL geleverd is maar door een ander bedrijf (welke weten ze niet precies). Weet iemand dat hier toevallig.
Ik ben er nu wel een beetje klaar mee dus hoop dat bike-components het toch op gaat lossen. Hopelijk loopt het met een sisser af.
ervaringen bike-components.de
-
- Forum-lid
Bike components heeft met DHL verstuurd, maar zendingen van DHL Duitsland worden door meerdere partijen in NL geleverd.
Vaak is dit DPD, maar kan ook DHL of TNT (of hoe heten ze tegenwoordig) zijn.
Dit is dus voor de ontvanger niet na te zien.
Overigens is in mijn beleving de verzender verantwoordelijk tot het bij jou geleverd wordt en dient de verzender ook contact op te nemen met de vervoerder (al helemaal omdat jij niet kunt weten bij welke vervoerder je moet zijn).
Ik zou Bike-components hier op wijzen en vragen het voor je op te pakken.
Succes!
Vaak is dit DPD, maar kan ook DHL of TNT (of hoe heten ze tegenwoordig) zijn.
Dit is dus voor de ontvanger niet na te zien.
Overigens is in mijn beleving de verzender verantwoordelijk tot het bij jou geleverd wordt en dient de verzender ook contact op te nemen met de vervoerder (al helemaal omdat jij niet kunt weten bij welke vervoerder je moet zijn).
Ik zou Bike-components hier op wijzen en vragen het voor je op te pakken.
Succes!
Mag best een beetje pijn doen.
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
Nog nooit problemen met die club gehad.
Sommige sites hebben overigens expliciet in hun voorwaarden staan dat verzending voor risico klant s ( en dat jij dus met de transporteur in conclaaf moet).
Ik betaal hen altijd via mn creditcard. Als je dat ook gedaan hebt, moet je even bellen en zeggen dat niet geleverd is, zodat de betaling geblokkeerd wordt.
Sommige sites hebben overigens expliciet in hun voorwaarden staan dat verzending voor risico klant s ( en dat jij dus met de transporteur in conclaaf moet).
Ik betaal hen altijd via mn creditcard. Als je dat ook gedaan hebt, moet je even bellen en zeggen dat niet geleverd is, zodat de betaling geblokkeerd wordt.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Graag hier verder: http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=11&t=14169" onclick="window.open(this.href);return false;