montone cycling bv veiling
Moet je het vooral op het forum gooien in een apart topic ervoor
Najah ik had het sowieso al gezien en zal zeker wel wat mee gaan bieden maar niet weer de hoofdprijs zoals ik voor mijn frame betaald heb.
Najah ik had het sowieso al gezien en zal zeker wel wat mee gaan bieden maar niet weer de hoofdprijs zoals ik voor mijn frame betaald heb.
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Is dat niet al de 3e partij die ze in de veiling gooien. Vorige keer ook een bod uitgebracht met het idee goedkoop een frame te scoren. Viel toch tegen: op de grotere maten werd flink geboden en er kwamen toch nog wat kosten bij. Uiteindelijk over een andere boeg gegooid en een frame in China besteld voor mijn project. Succes met de veiling.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Het is al de 5e of 6e veiling die ze doen. En pas op, er zitten dit keer ook frames bij met schade. Waaronder scheuren.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Daar kan Peter1981 wel een antwoord op geven. Ik denk dat het iets wordt in de richting van: Voor veel teveel!
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
ik heb er 2 gekocht voor kleine 700euro per stuk , dus goedkoop is anders.
Grote en kleine maten gaan wel vaak voor stukje minder weg zo rond de 500euro maar ik zie nu dat de minimum prijs iets lager is geworden
Grote en kleine maten gaan wel vaak voor stukje minder weg zo rond de 500euro maar ik zie nu dat de minimum prijs iets lager is geworden
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
-
- Forum-lid
Bij de veiling prijs mag je nog ongeveer 40%bij optellen.
De erg kleine maten en de erg grote maten gaan meestal wel voor weinig weg.
Maar als je een 56er nodig hebt zoals mij geef ik iedereen weinig hoop.
Kwa kosten komt er idd nog 21% BTW overheen en 21% veilingkosten die trouwens voor het bieden netjes worden aangegeven.
vorige veiling zijn er frames weggegaan voor ik dacht 340euro maar kosten dus uiteindelijk nog bijna 500euro maar dat is al een heel andere prijs dan bijna 700
Maar als je een 56er nodig hebt zoals mij geef ik iedereen weinig hoop.
Kwa kosten komt er idd nog 21% BTW overheen en 21% veilingkosten die trouwens voor het bieden netjes worden aangegeven.
vorige veiling zijn er frames weggegaan voor ik dacht 340euro maar kosten dus uiteindelijk nog bijna 500euro maar dat is al een heel andere prijs dan bijna 700
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike