Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Nieuwe pasvorm Assos

De Jager
Forum-lid

Gebruikersavatar De Jager 22 mar 2014 10:25

Ik paste prima in de standaard Assos broeken. Ze hebben nu verschillende pasvormen. Weet iemand welke hiervan overeenkomt met de vorige? Ik kan het zo niet uit de info halen.

De Jager
Forum-lid

Gebruikersavatar De Jager 24 mar 2014 20:21

huh?

Wolfhound32
Forum-lid

Gebruikersavatar Wolfhound32 25 mar 2014 18:57

De Jager schreef:huh?
Je snapt je eigen vraag niet? :mrgreen:

De Jager
Forum-lid

Gebruikersavatar De Jager 25 mar 2014 20:13

Wolfhound32 schreef:
Thx. Daar heb ik wat aan!

christiaan25
Forum-lid

christiaan25 25 mar 2014 21:12

Als je niet zeker bent over de maat, waarom ga je de broek dan niet gewoon ergens passen (en als het goed zit, kopen)?

elefantino
Forum-lid

elefantino 25 mar 2014 22:18

De Jager schreef:
Wolfhound32 schreef:
Thx. Daar heb ik wat aan!
Nee, jouw 2e post was zinvol...

Wiliertoerist
Forum-lid

Gebruikersavatar Wiliertoerist 25 mar 2014 23:49

christiaan25 schreef:Als je niet zeker bent over de maat, waarom ga je de broek dan niet gewoon ergens passen (en als het goed zit, kopen)?
Het beste advies, die nieuwe modellen zijn divers en net verkrijgbaar, dus wanneer je hier op ervaringen met alle modellen gaat zitten wachten ben je een seizoen verder.

De Jager
Forum-lid

Gebruikersavatar De Jager 26 mar 2014 07:18

Wiliertoerist schreef:
christiaan25 schreef:Als je niet zeker bent over de maat, waarom ga je de broek dan niet gewoon ergens passen (en als het goed zit, kopen)?
Het beste advies, die nieuwe modellen zijn divers en net verkrijgbaar, dus wanneer je hier op ervaringen met alle modellen gaat zitten wachten ben je een seizoen verder.
Kan ik natuurlijk doen, maar ik wil liever wat mindeer betalen bij een webshop.
Ik hoef ook geen ervaringen met alle modellen, maar iemand die zegt : "....... heeft dezelfde pasvorm als de Mille van vorig jaar" oid.

Matthijs1973
Forum-lid

Gebruikersavatar Matthijs1973 26 mar 2014 07:43

prijzen van assos zijn overal vrijwel gelijk, webshop of winkel dus daar ga je het verschil zeer waarschijnlijk niet maken. Voor een Assosbroek zou ik toch echt naar de winkel gaan, passen en daar ook aanschaffen (ipv lafjes naar huis gaan en dan alsnog online bestellen voor 5 euro minder....). Broeken zijn relatief duur dus om nu je pasinfo vanaf een forum te halen en dan maar verder te gokken... niets zo persoonlijk als de pasvorm van een broek.

De Jager
Forum-lid

Gebruikersavatar De Jager 26 mar 2014 07:51

Matthijs1973 schreef:prijzen van assos zijn overal vrijwel gelijk, webshop of winkel dus daar ga je het verschil zeer waarschijnlijk niet maken. Voor een Assosbroek zou ik toch echt naar de winkel gaan, passen en daar ook aanschaffen (ipv lafjes naar huis gaan en dan alsnog online bestellen voor 5 euro minder....). Broeken zijn relatief duur dus om nu je pasinfo vanaf een forum te halen en dan maar verder te gokken... niets zo persoonlijk als de pasvorm van een broek.
Assos broeken zijn zeer regelmatig in de "Superedeal" aanbieding van Leon van Bon. Dat scheelt aanmerkelijk. Nu dus al de nieuwe modellen.
Ik wil dus niet gaan passen in de winkel en dan online bestellen.

En voor de rest. Als je geen antwoord hebt op mijn vraag, reageer dan niet. Ik zit niet te wachten op allerlei meninkjes.

Matthijs1973
Forum-lid

Gebruikersavatar Matthijs1973 26 mar 2014 08:06

kom dan niet op een forum om meningen vragen ;) . Toevallig heb ik de Mille en de nieuwe Cento en het voelt compleet anders. Maar hoe anders? Dat merk je echt alleen als je ze past...

elefantino
Forum-lid

elefantino 26 mar 2014 08:09

De Jager schreef:
Matthijs1973 schreef:prijzen van assos zijn overal vrijwel gelijk, webshop of winkel dus daar ga je het verschil zeer waarschijnlijk niet maken. Voor een Assosbroek zou ik toch echt naar de winkel gaan, passen en daar ook aanschaffen (ipv lafjes naar huis gaan en dan alsnog online bestellen voor 5 euro minder....). Broeken zijn relatief duur dus om nu je pasinfo vanaf een forum te halen en dan maar verder te gokken... niets zo persoonlijk als de pasvorm van een broek.
Assos broeken zijn zeer regelmatig in de "Superedeal" aanbieding van Leon van Bon. Dat scheelt aanmerkelijk. Nu dus al de nieuwe modellen.
Ik wil dus niet gaan passen in de winkel en dan online bestellen.

En voor de rest. Als je geen antwoord hebt op mijn vraag, reageer dan niet. Ik zit niet te wachten op allerlei meninkjes.
Doe even normaal zeg... Wij zitten niet te wachten op jouw lompe gedrag.

Plaats reactie