Nieuwe pasvorm Assos
- Wolfhound32
- Forum-lid
Je snapt je eigen vraag niet?De Jager schreef:huh?
- Forum-lid
Als je niet zeker bent over de maat, waarom ga je de broek dan niet gewoon ergens passen (en als het goed zit, kopen)?
-
- Forum-lid
Nee, jouw 2e post was zinvol...De Jager schreef:Thx. Daar heb ik wat aan!Wolfhound32 schreef:Je snapt je eigen vraag niet?De Jager schreef:huh?
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Het beste advies, die nieuwe modellen zijn divers en net verkrijgbaar, dus wanneer je hier op ervaringen met alle modellen gaat zitten wachten ben je een seizoen verder.christiaan25 schreef:Als je niet zeker bent over de maat, waarom ga je de broek dan niet gewoon ergens passen (en als het goed zit, kopen)?
Kan ik natuurlijk doen, maar ik wil liever wat mindeer betalen bij een webshop.Wiliertoerist schreef:Het beste advies, die nieuwe modellen zijn divers en net verkrijgbaar, dus wanneer je hier op ervaringen met alle modellen gaat zitten wachten ben je een seizoen verder.christiaan25 schreef:Als je niet zeker bent over de maat, waarom ga je de broek dan niet gewoon ergens passen (en als het goed zit, kopen)?
Ik hoef ook geen ervaringen met alle modellen, maar iemand die zegt : "....... heeft dezelfde pasvorm als de Mille van vorig jaar" oid.
- Matthijs1973
- Forum-lid
prijzen van assos zijn overal vrijwel gelijk, webshop of winkel dus daar ga je het verschil zeer waarschijnlijk niet maken. Voor een Assosbroek zou ik toch echt naar de winkel gaan, passen en daar ook aanschaffen (ipv lafjes naar huis gaan en dan alsnog online bestellen voor 5 euro minder....). Broeken zijn relatief duur dus om nu je pasinfo vanaf een forum te halen en dan maar verder te gokken... niets zo persoonlijk als de pasvorm van een broek.
Assos broeken zijn zeer regelmatig in de "Superedeal" aanbieding van Leon van Bon. Dat scheelt aanmerkelijk. Nu dus al de nieuwe modellen.Matthijs1973 schreef:prijzen van assos zijn overal vrijwel gelijk, webshop of winkel dus daar ga je het verschil zeer waarschijnlijk niet maken. Voor een Assosbroek zou ik toch echt naar de winkel gaan, passen en daar ook aanschaffen (ipv lafjes naar huis gaan en dan alsnog online bestellen voor 5 euro minder....). Broeken zijn relatief duur dus om nu je pasinfo vanaf een forum te halen en dan maar verder te gokken... niets zo persoonlijk als de pasvorm van een broek.
Ik wil dus niet gaan passen in de winkel en dan online bestellen.
En voor de rest. Als je geen antwoord hebt op mijn vraag, reageer dan niet. Ik zit niet te wachten op allerlei meninkjes.
- Matthijs1973
- Forum-lid
kom dan niet op een forum om meningen vragen . Toevallig heb ik de Mille en de nieuwe Cento en het voelt compleet anders. Maar hoe anders? Dat merk je echt alleen als je ze past...
-
- Forum-lid
Doe even normaal zeg... Wij zitten niet te wachten op jouw lompe gedrag.De Jager schreef:Assos broeken zijn zeer regelmatig in de "Superedeal" aanbieding van Leon van Bon. Dat scheelt aanmerkelijk. Nu dus al de nieuwe modellen.Matthijs1973 schreef:prijzen van assos zijn overal vrijwel gelijk, webshop of winkel dus daar ga je het verschil zeer waarschijnlijk niet maken. Voor een Assosbroek zou ik toch echt naar de winkel gaan, passen en daar ook aanschaffen (ipv lafjes naar huis gaan en dan alsnog online bestellen voor 5 euro minder....). Broeken zijn relatief duur dus om nu je pasinfo vanaf een forum te halen en dan maar verder te gokken... niets zo persoonlijk als de pasvorm van een broek.
Ik wil dus niet gaan passen in de winkel en dan online bestellen.
En voor de rest. Als je geen antwoord hebt op mijn vraag, reageer dan niet. Ik zit niet te wachten op allerlei meninkjes.