Ooit iets gewonnen?
- robbebopper
- Forum-lid HC
Na jaren van trainen, duizenden kilometers, zonder ooit ook maar iets gewonnen te hebben, was het gisteren dan eindelijk zover. Nee, ook nu won ik geen koers, maar wel een Giant Downtown boodschappenfiets. Op de onderstaande attractie was ik als snelste boven, 22,3 seconden. De zogenaamde vertical bike stond in Helmond, en na 14 uur was er niemand die mijn prestatie wist te verbeteren.
Nu vraag ik me af of er tussen de forumleden mensen zijn die ook ooit op die manier iets aan hun trainingsarbeid hebben gehad.
Ik ben benieuwd.
Nu vraag ik me af of er tussen de forumleden mensen zijn die ook ooit op die manier iets aan hun trainingsarbeid hebben gehad.
Ik ben benieuwd.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Twaalf meter. De fiets was nogal afgeragd. Ik had, moet ik eerlijk bekennen, wel wat geluk met de locatie van deze attractie. Hij stond wat verdekt opgesteld aan de rand van het centrum, dus de toeloop was niet al te groot. Maar toch, dat trainen zorgt er gelukkig toch voor dat je je kunt onderscheiden van de gemiddelde passant. Het is ook wel eens leuk om jezelf te vergelijken met mensen die niet of weinig fietsen. Normaal let je alleen op mensen die sneller zijn.
Ik heb op de FietsRAI dit jaar de 4e plaats behaald op de Tacx Cauberg tijdrit.
Winst: kledingsetje (met betere warming-up en parcourskennis had ik beter gekund, eigenlijk had ik de dag erop nog ff terug moeten gaan)
Winst: kledingsetje (met betere warming-up en parcourskennis had ik beter gekund, eigenlijk had ik de dag erop nog ff terug moeten gaan)
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Quoten: Origineel geplaatst door Robbebopper op 03 September 2006
Twaalf meter. De fiets was nogal afgeragd. Ik had, moet ik eerlijk bekennen, wel wat geluk met de locatie van deze attractie. Hij stond wat verdekt opgesteld aan de rand van het centrum, dus de toeloop was niet al te groot. Maar toch, dat trainen zorgt er gelukkig toch voor dat je je kunt onderscheiden van de gemiddelde passant. Het is ook wel eens leuk om jezelf te vergelijken met mensen die niet of weinig fietsen. Normaal let je alleen op mensen die sneller zijn.
was bij hotel westende he? opening van een nieuwe fietsenstalling..
Leuk dat ik niet de enige kattenmepper ben hiero
was bij hotel westende he? opening van een nieuwe fietsenstalling..
Leuk dat ik niet de enige kattenmepper ben hiero
Train ze!
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik ben inderdaad een rasechte katte(n)mepper. Heb jij ook een poging gewaagd?
Met me Racefiets heb ik al een keer de hoofdprijs gewonnen 2 jaar geleden , toen met me hand in me voorwiel beland en over de kopgegaan en met gezicht op het fietspad beland die was toen aardig stuk 10 hechtingen erin ofzoiets en gelukkig geen tanden stuk, wel 3 weken met kindertandpasta me tanden gepoetst.
Dus ik had een prijs, een ritje met de ziekenwagen naar het ziekenhuis , of telt dit niet mee.
(Maar ik doe er nu wel luchtig over maar toen was het echt geen pretje)
- robbebopper
- Forum-lid HC
Het was in elk geval geen schoonheidsprijs.
Quoten: Origineel geplaatst door chevalier op 03 September 2006
Met me Racefiets heb ik al een keer de hoofdprijs gewonnen 2 jaar geleden , toen met me hand in me voorwiel beland en over de kopgegaan en met gezicht op het fietspad beland die was toen aardig stuk 10 hechtingen erin ofzoiets en gelukkig geen tanden stuk, wel 3 weken met kindertandpasta me tanden gepoetst.
Dus ik had een prijs, een ritje met de ziekenwagen naar het ziekenhuis , of telt dit niet mee.
Lal, zo heb ik ook prijs gewonne vorig jaar.Maar wat is de prijs nu? Dat blijvend letsel of de komende schade vergoeding?
Lal, zo heb ik ook prijs gewonne vorig jaar.Maar wat is de prijs nu? Dat blijvend letsel of de komende schade vergoeding?
Quoten: Origineel geplaatst door Robbebopper op 03 September 2006
Nee dat niet! Wist dat er wel het een en ander werd georganiseerd vanuit een winkel waar ik parttime werk in samenwerking met giant, maar dit wist ik dus niet..
Nee dat niet! Wist dat er wel het een en ander werd georganiseerd vanuit een winkel waar ik parttime werk in samenwerking met giant, maar dit wist ik dus niet..
Train ze!
-
- Forum-lid
Helmund...da's ook de sportiefste stad van Nederland.
Oh ja?
Jaaaa..daar loopt iedereen in een trainingspak HAHAHAHAHA
Oh ja?
Jaaaa..daar loopt iedereen in een trainingspak HAHAHAHAHA
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...