Fiets forum tourspel 2010
Inmiddels verschijnen er al weer diverse topics met voorspellingen voor de tour van komend jaar. Ik kreeg inmiddels ook weer een reminder van tourploeg.nl in mijn mailbox.
In navolging van het initiatief van maus_1990 in 2008 en mijn eigen topic in 2009 leek het mij leuk om dit jaar weer mee te doen aan een poule.
Ik heb voor wie mee wil doen een groep "Fietsforum" aangemaakt
Hierbij de link
Deelname is nog steeds gratis en het lijkt me een goed idee weer te spelen voor de eer de beste tourvoorspeller van het jaar te zijn
Inschrijven kan via de bovenstaande link. Deelnemerslijsten invullen kan op het moment nog niet helaas, maar zodra dat kan komt er automatisch een mail ieders kant op.
Link naar de editie van 2008
Link naar de editie van 2009
In 2008 en 2009 zijn er discussies geweest over de voor en nadelen van deze tourpoule aanbieder en ook over eventuele aanvullende regels. Ik wil jullie vragen deze dit jaar achterwege te laten. Elke aanbieder heeft zijn eigen regels met alle voor en nadelen die daarbij horen. Aanvullende extra regels blijken niet te handhaven, dus kies gewoon zelf 12 renners uit en speel gewoon lekker mee, just for fun!
In navolging van het initiatief van maus_1990 in 2008 en mijn eigen topic in 2009 leek het mij leuk om dit jaar weer mee te doen aan een poule.
Ik heb voor wie mee wil doen een groep "Fietsforum" aangemaakt
Hierbij de link
Deelname is nog steeds gratis en het lijkt me een goed idee weer te spelen voor de eer de beste tourvoorspeller van het jaar te zijn
Inschrijven kan via de bovenstaande link. Deelnemerslijsten invullen kan op het moment nog niet helaas, maar zodra dat kan komt er automatisch een mail ieders kant op.
Link naar de editie van 2008
Link naar de editie van 2009
In 2008 en 2009 zijn er discussies geweest over de voor en nadelen van deze tourpoule aanbieder en ook over eventuele aanvullende regels. Ik wil jullie vragen deze dit jaar achterwege te laten. Elke aanbieder heeft zijn eigen regels met alle voor en nadelen die daarbij horen. Aanvullende extra regels blijken niet te handhaven, dus kies gewoon zelf 12 renners uit en speel gewoon lekker mee, just for fun!
De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift
LRTV Swift
schrijf me ook ff in zo
http://www.joostvv2.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Toch wel jammer dat het geen budget gebonden spel is, vind ik altijd veel leuker dan die standaard lijstjes.
schopje
de eerst 20 deelnemers staan al ingeschreven!
de eerst 20 deelnemers staan al ingeschreven!
De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift
LRTV Swift
Ik heb me ingeschreven als Corniel "Forum.fiets.nl"
-
- Forum-lid
Ook ingeschreven!