Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Positieve en negatieve ervaringen met users van dit forum
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Beren040 kan ook weer punten bijschrijven.
Een door mij gezochte Garmin sensor overgenomen, zeer netjes en snel afgehandeld !
Een door mij gezochte Garmin sensor overgenomen, zeer netjes en snel afgehandeld !
- plantagenet
- Forum-lid
Dank je Benny. Leuke ervaring wederzijds om zo 'zaken' te doen! Hoop dat je er veel plezier aan beleefd. Groet!Bennygiant schreef:plantagenet Netjes geleverd zo als afgesproken gewoon top!!
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
- Wolfhound32
- Forum-lid
Laat ik het zo zeggen: "Ik denk er het mijne van."Lcsmet schreef:Geen idee of het oneerlijk is maar lees dit topic even.
- Forum-lid HC
klopt, maar hij is (met slotje) weer terug (moderators kunnen topics (tijdelijk) in zijn geheel naar apart (afgesloten) gedeelte verplaatsen voor overleg bijv.haaldoor schreef:Lijkt het nou zo of is het verkoop topic plots weg?Wolfhound32 schreef:Laat ik het zo zeggen: "Ik denk er het mijne van."Lcsmet schreef:Geen idee of het oneerlijk is maar lees dit topic even.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Dus nu ben je helemaal "geocach ready".