Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Pinarello Prince Dura Ace 7900
Aangeboden:
Pinarello Prince met volledige Dura Ace 7900 10 speed groep, Dura Ace 7850 C50 clincher wielen, Pro Stealth Evo stuur en Fizik Arione zadel. Fiets is 4 jaar oud en heeft zeer lichte gebruikssporen. De achtervork heeft een lichte verkleuring van de oranje accenten als gevolg van de invloed van uv licht, uiteraard heeft dit geen invloed op de kwaliteit van het frame.
Fiets is voorzien van nieuwe ketting (KMC) en Cassette 12-25 Ultegra.
Een erg lichte fiets met een CT maat van 57cm en een CC maat van 55 cm. Ik ben zelf 1,82m met een binnenbeenlengte van 85 cm.
Gaat weg in verband met de aankoop van een nieuwe Pinarello.
Doe een realistisch bod en in overleg mag de fiets verkocht.
Onderdelen worden niet los verkocht, ook niet de wielen.
Prijs: 2150 euro
Pinarello Prince met volledige Dura Ace 7900 10 speed groep, Dura Ace 7850 C50 clincher wielen, Pro Stealth Evo stuur en Fizik Arione zadel. Fiets is 4 jaar oud en heeft zeer lichte gebruikssporen. De achtervork heeft een lichte verkleuring van de oranje accenten als gevolg van de invloed van uv licht, uiteraard heeft dit geen invloed op de kwaliteit van het frame.
Fiets is voorzien van nieuwe ketting (KMC) en Cassette 12-25 Ultegra.
Een erg lichte fiets met een CT maat van 57cm en een CC maat van 55 cm. Ik ben zelf 1,82m met een binnenbeenlengte van 85 cm.
Gaat weg in verband met de aankoop van een nieuwe Pinarello.
Doe een realistisch bod en in overleg mag de fiets verkocht.
Onderdelen worden niet los verkocht, ook niet de wielen.
Prijs: 2150 euro
Laatst gewijzigd door redalert op 04 mei 2015 12:36, 20 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Hallo, heb je de wielen nog ? en verkoop je die los ? Indien ja, stuur me even een berichtje met vraagprijs. thx