Fondriest
Even een kick voor dit topic.
Gister een TF3 1.2 frame besteld bij de fietsenmaker.Hij zal de ook de opbouw doen en ik lever de onderdelen.Dat scheelde nogal wat pegels.
Ik ben gelijk bij Hopmans langsgegaan voor wat onderdelen.
Gister een TF3 1.2 frame besteld bij de fietsenmaker.Hij zal de ook de opbouw doen en ik lever de onderdelen.Dat scheelde nogal wat pegels.
Ik ben gelijk bij Hopmans langsgegaan voor wat onderdelen.
Specialized Diverge Axs
Tot 120kg zonder problemen carbon kan wel wat hebben.
Denk dat je meer moet oppassen bij de wielen die er standaard bij geleverd worden.
Daarom stel ik hem zelf ook helemaal samen dan ben je vrij in je keuzes.
Denk dat je meer moet oppassen bij de wielen die er standaard bij geleverd worden.
Daarom stel ik hem zelf ook helemaal samen dan ben je vrij in je keuzes.
Specialized Diverge Axs
Fondriest is ook verkrijgbaar in Lieshout NB (tria fiesten). De importeur (wecycling.nl) zit daar ook.
Is wel een mooie prijs te regelen. Eigenaar is een geschikte jonge kerel, komt eerlijk over en geeft duidelijk advies.
Edit: Nee ik heb nog nooit iets bij die zaak gekocht, werk er niet, en ken de mensen niet.........gewoon ter info.
Is wel een mooie prijs te regelen. Eigenaar is een geschikte jonge kerel, komt eerlijk over en geeft duidelijk advies.
Edit: Nee ik heb nog nooit iets bij die zaak gekocht, werk er niet, en ken de mensen niet.........gewoon ter info.
Een heerlijke fiets waar je niemand anders op ziet rijden. Duidelijk wat anders dan de zoveelste Giant of Scott dus...bertus schreef:ik heb gisteren mijn 2006 scott cr1 ingeruild op een nieuwe fondriest TF2 in mat zwart met campa chorus, komen corima aero+wielen in. levertijd zo'n 4 weken.
weet iemand wat ik kan verwachten in verschil in rijgedrag enzo?
Een renner leeft niet in het echte leven. Dat leven komt pas na de fiets.
Vergelijken met je Scott kan ik niet... maar ik ben wel heel benieuwd naar een foto van jouw TF2!bertus schreef:ik heb gisteren mijn 2006 scott cr1 ingeruild op een nieuwe fondriest TF2 in mat zwart met campa chorus, komen corima aero+wielen in. levertijd zo'n 4 weken.
weet iemand wat ik kan verwachten in verschil in rijgedrag enzo?
Welk stuur, stuurpen en zadel ga je er op (laten) zetten?
hoi Buddo, waar koop jij een fp 2 en een super record groep voor 3250, bij mijn weten kost een super recordgoep alleen al zo'n 1800 euro, en het frame 2350, is bij mekaar 4150 euro. dus je hebt 900 euro korting weten los te troggelen?buddo schreef:Jules_msk schreef: Is het een carbon zadel? Super mooi, maar het lijkt me niet lekker zitten... Wat is jouw ervaring daarover?
Jammer dat je de wielen hebt verkocht.
Hoeveel heeft de fiets in totaal gekost, als ik mag vragen?
Het zadel is inderdaad van carbon. Was in het begin wat huiverig, maar de vorm is perfect waardoor ik goed zit. Vorm is dus belangrijker dan hardheid (voor mij). Ook lange tochten gaan prima.
Wielen heb ik verkocht omdat het makkelijker is een oude fiets compleet te verkopen dan zonder wielen. Maar... er komt wel weer een leuk setje voor in de plaats.
De prijs... tja... een boel geld. Frame en groep samen 3250 euro en als je dan ook stuur, stuurpen, zadel, pedalen, bidonhouders, computer, wielen mee gaat tellen ga je toch wel richting de 5 mille. Tel je dan ook nog mijn tweede wielset mee dan wordt het tegen de 6... Ik zal het eens op een rijtje zetten... maar misschien ook niet omdat ik het eigenlijk niet wil weten.
Hoi Bertus, volgens mij zijn dat adviesprijzen… Ik heb verder niet echt onderhandeld, maar toen ik mijn frame kocht (besteld in de zomer van 2010) was de TF2 nergens nog in NL te bewonderen / zien. Wel in Duitsland in Rheine. Daar hebben ze het frame en de groep besteld voor deze prijs.bertus schreef: hoi Buddo, waar koop jij een fp 2 en een super record groep voor 3250, bij mijn weten kost een super recordgoep alleen al zo'n 1800 euro, en het frame 2350, is bij mekaar 4150 euro. dus je hebt 900 euro korting weten los te troggelen?