Geen idee of de dozen open geweest zijn. De frames die ik laten komen heb, waren gewoon carbon zwart.d-theunise schreef:waren dat frame's zonder merk naam erop ?
en weet je of 1 van de dozen geopend is geweest voor controle ?
Ik sluit me aan bij jsparie. Eerlijk gezegd vond ik het een heel slecht artikel waarin een platform gegeven werd aan de reguliere fietsen industrie om het frame af te kraken. Ik zie hun probleem echt wel. Pinarello roept dat de frames gevaarlijk zijn en zomaar kunnen breken. Google maar eens op brekende Pinarello's. Ik hoop dat het allemaal nepperts zijn maar ben bang van niet. Canyon roept dat het frame slap is en dat hun voorvorken beter zijn. Hoogstwaarschijnlijk wel, maar ze zijn ook een stuk duurder. Dezelfde voorvork komt WEL door de test bij Koga.nijkie schreef:Je kunt er wel 100 laten komen maar leg maar eens uit waar het kwaliteitsverschil in zit volgens jou.rbr schreef:Heb er zelf 4 laten komen zonder problemen.
@nijkie: Lees het artikel goed in fiets en zet de conclusies onder elkaar.
Een fiets vriend mij importeert heel veel namaak en ik zie en voel een heel groot verschil in kwaliteit,afwerking,documentatie en passing.
Om een eerlijk vergelijk te maken moet je dit soort frames inderdaad vergelijken met de goedkopere instap carbon frames op de markt. Verschillen zullen dan veel kleiner zijn. Ik heb de afgelopen maanden bij een aantal fietsenzaken frames zien hangen die ik ook op internet tegen kom. Ze staan er dan met een enigszins Italiaans klinkende naam. Als ze hier veel problemen mee zouden ondervinden, boden ze deze niet meer aan.....
Ik heb er twee zelf opgebouwd waarvan ik heel erg nieuwsgierig was naar de rijeigenschappen etc. Eerlijk gezegd heb ik altijd zalig gereden op deze twee frames. Nijkie, hoe mijn Pinarello look a like zich verhoudt tot een echte, weet ik niet. Ik hoop echt dat die fietsen 10x zo goed zijn omdat ze ook 10x zo duur zijn. Wat ik begrepen heb is dat de echte veel stijver zijn en ook zo aanvoelen met het rijden.
Persoonlijk vind ik het lachwekkend om er Pinarello op te zetten; ik vind het ook lachwekkend dat ik soms combinaties zie van mensen op fietsen waarvan ik weet dat uit de fiets niet gehaald wordt wat er in zit, zal ik maar zeggen...... Ik vind het lachwekkend maar waak ervoor om er iemand om te be- of veroordelen.
Iedereen die hier een uitgesproken mening heeft over het hoge "not done" effect, raad ik aan vooral NIET op een turkse markt een louis vuiton of iets anders van namaak artikelen te kopen. Dit valt namelijk in dezelfde categorie......