BMC
-
- Forum-lid
Deftig karretje!
Wat een heerlijke fiets! Impec lab, is dat geen tijdelijke uitvoering? Wel waanzinnig mooi.cva schreef:Na jaren trouw aan Specialized en Cannondale, na een testrit overgestapt op BMC. Met wat geluk deze prachtfiets kunnen kopen
Welke fietsen had je hiervoor en hoe verhoudt de BMC zich tegenover deze?
Veel fietsplezier!
Dat is inderdaad een limited edition van impec lab. Zijn er maar 80 van gemaakt. Tegenover de gewone SLR01 is deze wat lichter (vanwege geen lak op de kader etc).rob86 schreef:Wat een heerlijke fiets! Impec lab, is dat geen tijdelijke uitvoering? Wel waanzinnig mooi.cva schreef:Na jaren trouw aan Specialized en Cannondale, na een testrit overgestapt op BMC. Met wat geluk deze prachtfiets kunnen kopen
Welke fietsen had je hiervoor en hoe verhoudt de BMC zich tegenover deze?
Veel fietsplezier!
Juist hiervoor Sworks Tarmac Disc (en nog daar voor Sworks Venge, Cannondale Supersix evo, etc.). De BMC voelt veel preciezer aan, stijf en toch nog comfortable. Bij de Venge zat je bij lange ritten toch niet meer goed op je fiets .
Ik dacht dat mijn vorige fiets de beste wielen had waar ik mee had gereden (roval 45disc met ceramicspeed), tot ik die enve (met chris king naaf) voelde bollen. Wereld van verschil nog.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Mooie wielencva schreef:............
Ik dacht dat mijn vorige fiets de beste wielen had waar ik mee had gereden (roval 45disc met ceramicspeed), tot ik die enve (met chris king naaf) voelde bollen. Wereld van verschil nog.
Chris King naven behoeven, om mooi te blijven lopen, wel wat periodiek onderhoud als ik het hier ooit eens goed gelezen heb.
Kan nu even het topic niet vinden.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Hallo,
BakkerRacingProducts heeft nog wat overjarige BMC frames liggen, nu is mijn oog gevallen op de Roadracer SL01 voor Di2 (model 2013), afgeprijsd van 1990,- voor 695,-. Kan iemand mij iets vertellen over dit frame? Weet iemand het gewicht van dit frame (incl. vork)? Voor welk gebruik is dit frame geschikt (is dit een puur wedstrijdframe of meer geschikt voor toeren)?
BakkerRacingProducts heeft nog wat overjarige BMC frames liggen, nu is mijn oog gevallen op de Roadracer SL01 voor Di2 (model 2013), afgeprijsd van 1990,- voor 695,-. Kan iemand mij iets vertellen over dit frame? Weet iemand het gewicht van dit frame (incl. vork)? Voor welk gebruik is dit frame geschikt (is dit een puur wedstrijdframe of meer geschikt voor toeren)?
Laatst gewijzigd door i-toon op 27 sep 2016 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid HC
Is van zending van Veltec voordat ze failliet gingen, let dus op mbt evt garantie.
Je kan dit frame als raceframe bestempelen, de Teammachine SLR 01 was het absolute racebeest en de top van BMC.
Op bikeradar staat een review, complete fiets met Shimi 105 en instapwieltjes kwam op 8,1kg, niet een echt licht frame dus.
Op hoge snelheden, afdalingen, voelde de fiets niet echt vertrouwenwekkend aan, aldus de review.
Je kan dit frame als raceframe bestempelen, de Teammachine SLR 01 was het absolute racebeest en de top van BMC.
Op bikeradar staat een review, complete fiets met Shimi 105 en instapwieltjes kwam op 8,1kg, niet een echt licht frame dus.
Op hoge snelheden, afdalingen, voelde de fiets niet echt vertrouwenwekkend aan, aldus de review.