Specialized
Thanks! Wat zou dat blauwe frame gaan kosten in NL?
-
- Forum-lid
Of die zwarte met wit geblokte voorvork
Maak joe woar
In de VS hebben ze dit frame al wat langer volgens mij, daar is de limited edition frameset $1200 en de volledige fiets met 105 $1700. Op de Nederlandse site is de 105 variant de enige met deze sprint frameset, die is 1599 dacht ik. Moeilijk om conclusies uit te trekken zo maar denk zo 1100-1200 euro?havana schreef:Thanks! Wat zou dat blauwe frame gaan kosten in NL?
Vraag me wel af of deze kleuren ook naar Nederland komen. De Allez Sprint Comp (105 versie) heeft in de VS naast de zwart/rode versie die je ook hier kunt kopen ook een wat fraaiere oranje kleur. Keuze lijkt dus wat beperkter hier (maar ik heb verder geen ervaring met Spesh dealers, misschien weten die deze kleuren zo ergens vandaan te toveren).
Met alles erbij (Evade helm, andere wielen etc etc nog een stuk onder de adviesprijs van 3800). Hele mooie deal dusDrkjv schreef:mooie fiets willem, mag ik vragen hoeveel je ervoor moest betalen?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Specialized Roubaix SL6 Expert '20 Ultegra Di2
- Serge du Temps
- Forum-lid
+1 en dan die zwartwit geblokte voorvork voor die extra hipsterpunten!havana schreef:Vooral die lichtblauwe vind ik erg mooi!
mogen altijd wat zijwaartse foto's van gepost worden (ik zag het frontaal niet goed maar dacht dat ik sworks las...)willem... schreef:Nee het is de Roubaix SL4 Expert, geen sworksDrkjv schreef:en het is ook de s-works versie zeker? ja heel leuke prjs dat, veel plezier ermee
Morgen zal ik een reeks foto's plaatsen als ik em opgehaald hebDrkjv schreef:mogen altijd wat zijwaartse foto's van gepost worden (ik zag het frontaal niet goed maar dacht dat ik sworks las...)willem... schreef:Nee het is de Roubaix SL4 Expert, geen sworksDrkjv schreef:en het is ook de s-works versie zeker? ja heel leuke prjs dat, veel plezier ermee
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Specialized Roubaix SL6 Expert '20 Ultegra Di2