Canyon
- Stuntman Mike
- Forum-lid
- Wiliertoerist
- Forum-lid
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Dan zou je voor de rode uitvoering moeten gaan.., die is ook gaaf
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- Jaap Telder
- Forum-lid
Even terugbladeren. Deze foto had ik al op 3 december hier geplaatstWiliertoerist schreef:zo kijkt het fijner
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... start=8604
-
- Forum-lid
Op BikeMotion de Canyon Aeroad voor het eerst in het echt gezien en wist toen meteen dat dit m'n nieuwe fiets ging worden, wat een plaatje!
Afgelopen vrijdag de stoute schoenen aan getrokken en op weg gegaan naar Koblenz.
Was nog aan het twijfelen tussen een M en een L, maar door de testrit op de parkeerplaats er toch zeker van geworden dat een M de juiste maat is.
Nu dus eindelijk de Canyon Aeroad 8.0 besteld, levertijd zoals het er nu uitziet week 18
Het aftellen is begonnen...
Afgelopen vrijdag de stoute schoenen aan getrokken en op weg gegaan naar Koblenz.
Was nog aan het twijfelen tussen een M en een L, maar door de testrit op de parkeerplaats er toch zeker van geworden dat een M de juiste maat is.
Nu dus eindelijk de Canyon Aeroad 8.0 besteld, levertijd zoals het er nu uitziet week 18
Het aftellen is begonnen...
-
- Forum-lid
Hé ik had graag gepolst naar de mensen die reeds een canyon bike kochten in zake onderhoud en maat. Ervaringen van kwaliteit en dergelijke?
alvast bedankt!
alvast bedankt!
-
- Forum-lid HC
Ik zeg lees de voorgaande 739 pagina's .
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid
Vandaag mijn nieuwe fiets opgehaald in het sevice centre in Utrecht. Bij binnenkomst aldaar meteen overdonderd door zijn schoonheid, was dit mijn nieuwe fiets!?! hij is het wachten driedubbel dwars waard geweest.
In de standaard uitvoering, zie gracht foto, al een schitterend plaatje (6,7kg inclusief pedalen en Stages Powermeter) maar na het loslaten van wat weightweenie magie weegt hij nu nog slechts 5,95kg.
Komend van een lange geschiedenis van Italiaanse race monsters, de één, nog luidruchtiger dan de ander, wilde ik met de overstap naar Canyon nu voor een meer low key en rustiger fietsje gaan...ik heb hopeloos gefaald
Frame: Canyon Ultimate CFLX (size L)
Voorvork: Canyon OneOneFour SLX
Headset: Special plane top cover for Ultimate
Groep: Shimano Dura Ace 9070
Powermeter: Stages Dura Ace
Wielset: Ax Lightness 28 Ultra clinchers
Banden: Continental 4000 SII 25mm
Versnellingen: 52/36 (11-23)
Ketting: Shimano CN-HG900-11
Stuurnok: Ritchey WCS 4-AXIS 44 - 1.25 (130-17^)
Stuur: Canyon H18 carbon
Stuurlint: Lightweight Handband
Zadel: Ax Lightness Endurance
Zadelpen: Ax Lightness Daedalus
Bidonhouder: Arundel Mandible
Bike mount: K Edge (ouder schuif model)
Gewicht:5,95kg
In de standaard uitvoering, zie gracht foto, al een schitterend plaatje (6,7kg inclusief pedalen en Stages Powermeter) maar na het loslaten van wat weightweenie magie weegt hij nu nog slechts 5,95kg.
Komend van een lange geschiedenis van Italiaanse race monsters, de één, nog luidruchtiger dan de ander, wilde ik met de overstap naar Canyon nu voor een meer low key en rustiger fietsje gaan...ik heb hopeloos gefaald
Frame: Canyon Ultimate CFLX (size L)
Voorvork: Canyon OneOneFour SLX
Headset: Special plane top cover for Ultimate
Groep: Shimano Dura Ace 9070
Powermeter: Stages Dura Ace
Wielset: Ax Lightness 28 Ultra clinchers
Banden: Continental 4000 SII 25mm
Versnellingen: 52/36 (11-23)
Ketting: Shimano CN-HG900-11
Stuurnok: Ritchey WCS 4-AXIS 44 - 1.25 (130-17^)
Stuur: Canyon H18 carbon
Stuurlint: Lightweight Handband
Zadel: Ax Lightness Endurance
Zadelpen: Ax Lightness Daedalus
Bidonhouder: Arundel Mandible
Bike mount: K Edge (ouder schuif model)
Gewicht:5,95kg
Laatst gewijzigd door Der Schlucht op 03 feb 2015 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Ow god. Ik ga morgen een mech da9000 ophalen vr mn cfsl ipv de 6800. Hiermee zou ik op 7kg inclusief pedalen moeten kunnen komen. En die crank is gewoon geilen vind ik...