[Groupbuy] Powermeting via Hartslag band
DCRainmaker heeft een interessante review gemaakt over de CycleOps PowerCal, dit is een 100 euro kostende hartslagmeter die ook meteen een (soort van) powermeter is. Voordat je razend-enthousiast wordt, moet je vooral even alle beperkingen (en dat zijn er nogal wat tegenover een echte powermeter) lezen.
http://www.dcrainmaker.com/2012/11/cycl ... eview.html
Toch ben ik geinteresseerd om er eentje te kopen; voor 100 euro kan ik dan al lekker een beetje spelen met powercijfertjes.
Ik wil eind van de week bestellen via Amerika. Kosten zijn $ 99 per stuk en eenmalige $30 verzendkosten. Andere mensen geinteresseerd?
http://www.dcrainmaker.com/2012/11/cycl ... eview.html
Toch ben ik geinteresseerd om er eentje te kopen; voor 100 euro kan ik dan al lekker een beetje spelen met powercijfertjes.
Ik wil eind van de week bestellen via Amerika. Kosten zijn $ 99 per stuk en eenmalige $30 verzendkosten. Andere mensen geinteresseerd?
Canyon Aeroad 9.0 | Canyon Grand Canyon AL 29'er 7.9 | Principia 700 Limited Edition Number 05
- opperhoofd
- Forum-lid
Afgelopen 6 november heb ik deze aangeschaft voor $ 92,99 + $ 3,78 verzendkosten.
Even zoeken op ebay.
Even zoeken op ebay.
Mij lukte het niet om hem buiten de VS te laten bezorgen...(via Amazon)
Heb hem nu net dit weekeinde besteld en hij wordt geleverd op een adres in de VS bij een vriend, die neemt hem voor mij mee naar Nederland.
Ik hoop de band eerste week december te krijgen
Heb hem nu net dit weekeinde besteld en hij wordt geleverd op een adres in de VS bij een vriend, die neemt hem voor mij mee naar Nederland.
Ik hoop de band eerste week december te krijgen
Allard
- opperhoofd
- Forum-lid
Ik verwacht het ding ieder moment. Zodra ik meer weet plaats ik het wel ergens. Ik heb om dezelfde redenen als jij het ding gekocht (dus goed weten wat de minpunten zijn)aristos schreef:Hoe zijn je eerste ervaringen?
DCRainmaker had een lezenswaardige review, zoals boven al gemeld.
Maar ik vond zelf deze ook wel goed om te lezen http://teamrodrigo.com/2012/07/20/ridin ... -powercal/
En ook voor mij geldt, ik heb hem gekocht en weet heel goed dat het geen echte vervanger is voor een echte powermeter.
Maar ik moest toch een nieuwe band voor mijn Garmin...
Maar ik vond zelf deze ook wel goed om te lezen http://teamrodrigo.com/2012/07/20/ridin ... -powercal/
En ook voor mij geldt, ik heb hem gekocht en weet heel goed dat het geen echte vervanger is voor een echte powermeter.
Maar ik moest toch een nieuwe band voor mijn Garmin...
Allard
-
- Forum-lid
ik heb wel interesse in een groupbuy zeker voor die 99 dollar. Doe graag mee en ik hoor het wel.
- opperhoofd
- Forum-lid
Waar ik niet op hoopte, PostNL met een briefje, 27 euro bijbetalen. 12,50 inklaringskosten en de rest BTW over het aankoopbedrag + verzendkosten. Dan kom ik totaal op 105 euro uit. Maar goed, je moet er van uit gaan en dan hopen op een meevaller.
Overigens koop ik al jaren af en toe wat via eBay international (non-EU). En het is opvallend hoeveel de laatste tijd door de douane wordt opgepikt. Men webshopt meer, dus prijsbewuster, en PostNL pikt z'n graantje mee.
Overigens koop ik al jaren af en toe wat via eBay international (non-EU). En het is opvallend hoeveel de laatste tijd door de douane wordt opgepikt. Men webshopt meer, dus prijsbewuster, en PostNL pikt z'n graantje mee.
Als werknemer bij PostNL kan ik je mededelen dat PostNL hier niets van opstrijkt, dit gaat 1 op 1 naar moedertje Belastingdienst.
@Jansuh1992, ik heb ondertussen via Clever Training besteld. Duurt ongeveer 4 weken en kost 95 euro.
@Jansuh1992, ik heb ondertussen via Clever Training besteld. Duurt ongeveer 4 weken en kost 95 euro.
Canyon Aeroad 9.0 | Canyon Grand Canyon AL 29'er 7.9 | Principia 700 Limited Edition Number 05