Garmin express/Connect
-
- Forum-lid
Ook problemen hier.
Synchroniseren met telefoon werkt niet.
Krijg hartslagmeter niet gevonden.
Heeft Garmin wel vaker last van.
Synchroniseren met telefoon werkt niet.
Krijg hartslagmeter niet gevonden.
Heeft Garmin wel vaker last van.
-
- Forum-lid
Heb hetzelfde probleem gehad. Echter, mijn Garmin raakte defect en na deze opgestuurd te hebben naar Waypoint, een nieuwe ontvangen. De usb-poort bleek defect.
Nieuwe aangesloten, kreeg gelijk een update en alles werkt nu prima!
Nieuwe aangesloten, kreeg gelijk een update en alles werkt nu prima!
Lekker op de fiets doe ik liever dan niets!!!
Isaac Boson wit
Trek 5200 blauw
Isaac Boson wit
Trek 5200 blauw
- Hans Vaessen
- Forum-lid
- Contact
Garmin is weer druk aan het sleutelen aan Connect; mogelijk dat dat tijdelijke hickups veroorzaakt.
Zie ook http://garmin.blogs.com/my_weblog/2015/ ... Kz8aVWG-nk
Zie ook http://garmin.blogs.com/my_weblog/2015/ ... Kz8aVWG-nk
Video over gebruik Garmin-toestellen? Zie http://www.mrgps.nl/fietsen-en-wandelen/bonus-videos/
dit was gisteren:
We are still experiencing upload issues with Garmin Connect. Our team is actively investigating. Thank you for your continued patience.
en dit vandaag:
Thank you for your patience, we apologize for the inconvenience many of you encountered attempting to sync your wellness data.
We are now processing your data and if you encounter an upload failure, please refresh your data in the app or website before attempting to re-sync. We are continuing to work to improve your experience.
Dus.....
We are still experiencing upload issues with Garmin Connect. Our team is actively investigating. Thank you for your continued patience.
en dit vandaag:
Thank you for your patience, we apologize for the inconvenience many of you encountered attempting to sync your wellness data.
We are now processing your data and if you encounter an upload failure, please refresh your data in the app or website before attempting to re-sync. We are continuing to work to improve your experience.
Dus.....
Cannondale Synapse Carbon 2RL(E)
Happy Karoo(3) user
Happy Karoo(3) user
-
- Forum-lid
Uploaden doe ik weinig op Garmin Connect.
Wel zoek er in onder "explore" veel in activiteiten naar ge-uploade ritten van anderen maar sinds bijna vier weken krijg ik daar geen resultaten van recent geplaatste activiteiten.
Zijn er meer die dit bekend voorkomt en wat zou de oorzaak kunnen zijn?
Wel zoek er in onder "explore" veel in activiteiten naar ge-uploade ritten van anderen maar sinds bijna vier weken krijg ik daar geen resultaten van recent geplaatste activiteiten.
Zijn er meer die dit bekend voorkomt en wat zou de oorzaak kunnen zijn?
-
- Forum-lid
De mededeling dat ze problemen hebben is verdwenen dus neem ik aan dat uploaden wel weer werkt. Ik weet dat niet zeker want dat doe ik nooit.
Het zoeken naar activiteiten levert mij echter nog steeds geen resultaten van de laatste maand op. Iemand?
Het zoeken naar activiteiten levert mij echter nog steeds geen resultaten van de laatste maand op. Iemand?