Ik heb ook zo hard gelachen dat mijn vriendin onder de douche vandaan kwam om te vragen of het goed ging.Zorro schreef:Ik vind em leuk of het nu fotosoep of niet is
Wat is fout, wat kan echt niet?
Ik begrijp zelf weinig van die regels maar ik meen me te herinneren dat voor stuurlint een andere kleur dan zwart, zwart, of als het echt niet anders kan zwart sowieso al niet kan dus ik zou me maar voorbereiden. Je gaat waarschijnlijk binnenkort ergens klemgereden worden door een Wieler Etikettehandhavings Eskader.
Zilveren stuur...man, pimp is zo 2005!
Veni. Vidi. Fietsie.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Fout!!!!
Wit is minstens zo goed als zwart, maar uiteraard alleen met een wit zadel!
Less is bore
Ook FOUT!!!!!!daniel1975 schreef:Fout!!!!
Het gedachtengoed achter de rules van de Velomenati is gebaseerd op de "aanbidding" van Eddy Merckx. En Eddy reed erg vaak (zoniet altijd?) op een fiets met zwart zadel en wit stuurlint.... En als Eddy het deed, wie zijn wij dan
(Waarbij je dan misschien een onderscheid moet maken tussen stalen klassiekers en moderne karretjes )
- robbebopper
- Forum-lid HC
Dan is deze wel heel erg (14000 euro) fout.
Kom je thuis met je aanwinst, stuit je op dit topic, moet je meteen weer terug voor een geschikt zadel.
Kom je thuis met je aanwinst, stuit je op dit topic, moet je meteen weer terug voor een geschikt zadel.
O wat fijn, ik heb namelijk het af fabriek witte zadel van mijn Trek omgeruild voor een zwart Sqlab zadel wegens pijn aan den hol. Waarmee ik dus gelijk in het Eddy nirvana ben beland.Hanz Bé schreef:Ook FOUT!!!!!!daniel1975 schreef:Fout!!!!
Het gedachtengoed achter de rules van de Velomenati is gebaseerd op de "aanbidding" van Eddy Merckx. En Eddy reed erg vaak (zoniet altijd?) op een fiets met zwart zadel en wit stuurlint.... En als Eddy het deed, wie zijn wij dan
(Waarbij je dan misschien een onderscheid moet maken tussen stalen klassiekers en moderne karretjes )
Het zilveren stuur zit op een 34 jaar oude fiets dus ik vraag clementie.TumTumTum schreef:Ik begrijp zelf weinig van die regels maar ik meen me te herinneren dat voor stuurlint een andere kleur dan zwart, zwart, of als het echt niet anders kan zwart sowieso al niet kan dus ik zou me maar voorbereiden. Je gaat waarschijnlijk binnenkort ergens klemgereden worden door een Wieler Etikettehandhavings Eskader.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Als je het graag superfout wilt hebben, dan kan dat.