Wat is fout, wat kan echt niet?
Krakende fietsschoenen!!!
Als ik bij iemand in het wiel zit met krakende schoenen heb ik een demarrage zoals die van Sagan in Strade Bianche in m'n benen!
Als ik bij iemand in het wiel zit met krakende schoenen heb ik een demarrage zoals die van Sagan in Strade Bianche in m'n benen!
I just love to ride my bike, thats all.. - Mark Cavendish
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Past dat dan ?brekson schreef:een grote spa-fles in de bidonhouder
Wel een idee, zodra hij leeg is kan hij overboord, wel in een prullenbak natuurlijk
Ging vorig jaar een stukje rijden met een vriend van me, beginnend fietser. Na enkele km's ineens twee harde knallen achter elkaar. Lekke band, dachten we. Tot ik z'n bidon-kapjes open zag staan. Toen ik vroeg wat hij in z'n bidon had gedaan zei hij: Spa rood, vind ik lekkerder dan water...
Keep calm and pedal like you stole it
-
- Forum-lid
Collega van mij tijdens een toertocht in de laatste kilometers met een sigaret op de lip.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Soms zie je wel eens een soort dromedarissen op racefietsen rijden.brekson schreef:Misschien al eens vermeld, maar een grote spa-fles in de bidonhouder. Afschuwelijk
Die hebben dan, zo werd mij laatst verteld, een waterzak op de rug omdat ze bang zijn een paar slokken vocht tekort te komen als ze niet constant aan een slang zitten te lurken.
Als ik alleen al denk aan dat halflauwe bocht uit zo'n zak krijg ik braakneigingen.
Cheap light strong, choose two