Wijzigen regels verkooptopic
Hallo allemaal,
Het valt me op dat er steeds vaker gebruik gemaakt wordt van een link van marktplaats in een verkooptopic. Er wordt aangegeven dat iets te koop staat en voor meer informatie kun je dan kijken op marktplaats. Ik krijg hierdoor het gevoel dat men zich er makkelijk vanaf maakt en op meerdere paarden wil wedden. Op zich is het heel logisch dat je op meerdere paarden wilt wedden, maar moet je je er dan zo makkelijk vanaf maken door een link te "droppen".
Ik wil dan ook voorstellen dat een link in een verkooptopic niet meer voldoende is. Ook niet als je wel aan de andere eisen voldaan hebt, zoals bijv. een prijs vermelden. Als je een verkooptopic aanmaakt plaats je daar alle relevante gegevens in, dus ook de foto's.
Graag hoor ik jullie mening.
Het valt me op dat er steeds vaker gebruik gemaakt wordt van een link van marktplaats in een verkooptopic. Er wordt aangegeven dat iets te koop staat en voor meer informatie kun je dan kijken op marktplaats. Ik krijg hierdoor het gevoel dat men zich er makkelijk vanaf maakt en op meerdere paarden wil wedden. Op zich is het heel logisch dat je op meerdere paarden wilt wedden, maar moet je je er dan zo makkelijk vanaf maken door een link te "droppen".
Ik wil dan ook voorstellen dat een link in een verkooptopic niet meer voldoende is. Ook niet als je wel aan de andere eisen voldaan hebt, zoals bijv. een prijs vermelden. Als je een verkooptopic aanmaakt plaats je daar alle relevante gegevens in, dus ook de foto's.
Graag hoor ik jullie mening.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
Helemaal mee eens!!
+1elefantino schreef:Helemaal mee eens!!
Alhoewel ik mijzelf er ook schuldig aan heb gemaakt ben ik het er ook mee eens.
Verder vind ik dat advertenties zonder foto's ook verboden moeten worden.
Verder vind ik dat advertenties zonder foto's ook verboden moeten worden.
Ik heb Ja gestemd, maar eigenlijk zou ik een uitzondering willen maken voor de foto's. Dit blijkt voor veel mensen toch niet zo makkelijk en daarvoor zou ik graag de optie voor MP open willen houden. Maar inderdaad alleen een link naar MP is mij te kort door de bocht.
- opperhoofd
- Forum-lid
+1
Wellicht is het beter het antwoord van de poll wat duidelijker te maken (dat de vraag minder nodig is voor het antwoord)
Wellicht is het beter het antwoord van de poll wat duidelijker te maken (dat de vraag minder nodig is voor het antwoord)
Misschien moeten we een instructietopic maken. Waarin bijvoorbeeld uitgelegd wordt hoe je foto's moet plaatsen. Ik had daar eerst ook even moeite mee, maar als je het weet is het zo gedaan.dickw schreef:Ik heb Ja gestemd, maar eigenlijk zou ik een uitzondering willen maken voor de foto's. Dit blijkt voor veel mensen toch niet zo makkelijk en daarvoor zou ik graag de optie voor MP open willen houden. Maar inderdaad alleen een link naar MP is mij te kort door de bocht.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
ja en nee
Zoals de advertentie van bijvoorbeeld de crank zeg ik ja.
Alleen als ik bijvoorbeeld een advertentie plaats hier doe ik me gewoon moeite ervoor en als extra verwijzing doe ik de link erbij naar MP.
Maar goed ik heb hier ook altijd betere prijzen dan op MP
Zoals de advertentie van bijvoorbeeld de crank zeg ik ja.
Alleen als ik bijvoorbeeld een advertentie plaats hier doe ik me gewoon moeite ervoor en als extra verwijzing doe ik de link erbij naar MP.
Maar goed ik heb hier ook altijd betere prijzen dan op MP
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Helemaal met het openingsbericht eens. Wat volgens mij dan tevens vaak gebeurd is dat iets op dumpplaats verkocht wordt maar men dat hier niet aangeeft (of op andere Forums waar men de verkoop tevens geplaatst heeft).
@Peter1981. In de openingstekst staat ook: 'Het valt me op dat er steeds vaker gebruik gemaakt wordt van een link van marktplaats in een verkooptopic. Er wordt aangegeven dat iets te koop staat en voor meer informatie kun je dan kijken op marktplaats. Ik krijg hierdoor het gevoel dat men zich er makkelijk vanaf maakt en op meerdere paarden wil wedden. Op zich is het heel logisch dat je op meerdere paarden wilt wedden, maar moet je je er dan zo makkelijk vanaf maken door een link te "droppen".
@Peter1981. In de openingstekst staat ook: 'Het valt me op dat er steeds vaker gebruik gemaakt wordt van een link van marktplaats in een verkooptopic. Er wordt aangegeven dat iets te koop staat en voor meer informatie kun je dan kijken op marktplaats. Ik krijg hierdoor het gevoel dat men zich er makkelijk vanaf maakt en op meerdere paarden wil wedden. Op zich is het heel logisch dat je op meerdere paarden wilt wedden, maar moet je je er dan zo makkelijk vanaf maken door een link te "droppen".
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock