Het grote fietsforum marketingbullshit-topic
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
- Berichten: 4423
- Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
- Locatie: Amsterdam
"ook tegen regen biedt deze jersey afdoende bescherming. Het water wat op het shirt neerdaalt vormt als het ware een soort druppel waardoor het niet wordt opgenomen maar klakkeloos van het kledingstuk afglijdt."
Na de stiffness-to-weight en de aero-rage is de tijd aangebroken voor de volgende generatie fietsframes: de Aero-stealth frames.
Dergelijke frames zijn boven een bepaalde, geheime snelheid onzichtbaar voor de concurrentie zonder aan snelheid in te boeten.
Dit frametype is ontwikkeld in nauwe samenwerking met onze hoofdsponsor, Lockheed-Martin, en bevat technologie die niet geëxporteerd mag worden volgens de strikte regels van het Pentagon.
Denk daarbij aan stealth-nano partikels die slechts in uiterst kleine hoeveelheden gevormd worden bij ons industry-leading productieproces.
Na het productieproces worden de juiste partikels met de hand geselecteerd.
Daarom worden deze frames uitsluitend met de hand gebouwd in onze cleanroom in Californie.
Een dergelijk frame produceren kan maar een man.
De productietijd bedraagt 80 uur en de doorlooptijd voor een frame is 4 weken.
Daarom zijn alleen onze twee kopmannen met dit frame toegerust bij de komende tour de France, waar dit frame voor het eerst aan het grote publiek getoond wordt.
U kunt nu alvast intekenen op een uniek exemplaar voor uzelf voor de prijs van 25.000 euro.
Van dit frame worden in twee jaar tijd slechts 100 exemplaren gemaakt, zodat u verzekerd bent van een unfair voordeel op de concurrentie en blijvende exclusiviteit.
Door snel uw exemplaar te reserveren voorkomt u oplopende wachttijden.
Speciaal voor snelle beslissers is een early bird offer met bezoek aan onze state-of-the art productie faciliteit inclusief, indien vanavond nog een exemplaar besteld wordt.
De vlucht en verblijfkosten zijn daarbij uiteraard voor eigen rekening.
N.B.: het eerste frame met productienummer #3 is inmiddels voor @boswielrenner gereserveerd.
Dergelijke frames zijn boven een bepaalde, geheime snelheid onzichtbaar voor de concurrentie zonder aan snelheid in te boeten.
Dit frametype is ontwikkeld in nauwe samenwerking met onze hoofdsponsor, Lockheed-Martin, en bevat technologie die niet geëxporteerd mag worden volgens de strikte regels van het Pentagon.
Denk daarbij aan stealth-nano partikels die slechts in uiterst kleine hoeveelheden gevormd worden bij ons industry-leading productieproces.
Na het productieproces worden de juiste partikels met de hand geselecteerd.
Daarom worden deze frames uitsluitend met de hand gebouwd in onze cleanroom in Californie.
Een dergelijk frame produceren kan maar een man.
De productietijd bedraagt 80 uur en de doorlooptijd voor een frame is 4 weken.
Daarom zijn alleen onze twee kopmannen met dit frame toegerust bij de komende tour de France, waar dit frame voor het eerst aan het grote publiek getoond wordt.
U kunt nu alvast intekenen op een uniek exemplaar voor uzelf voor de prijs van 25.000 euro.
Van dit frame worden in twee jaar tijd slechts 100 exemplaren gemaakt, zodat u verzekerd bent van een unfair voordeel op de concurrentie en blijvende exclusiviteit.
Door snel uw exemplaar te reserveren voorkomt u oplopende wachttijden.
Speciaal voor snelle beslissers is een early bird offer met bezoek aan onze state-of-the art productie faciliteit inclusief, indien vanavond nog een exemplaar besteld wordt.
De vlucht en verblijfkosten zijn daarbij uiteraard voor eigen rekening.
N.B.: het eerste frame met productienummer #3 is inmiddels voor @boswielrenner gereserveerd.
Laatst gewijzigd door loos op 01 jul 2016 21:28, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
- Berichten: 3564
- Lid geworden op: 03 nov 2009 01:25
-
- Forum-lid
- Berichten: 2744
- Lid geworden op: 09 aug 2014 20:21
Deze nieuwe wielen hebben 300% minder weerstand dan onze vorige generatie. Dit komt omdat we de velgen hebben vervangen door speciale lucht. Deze is ontwikkeld in een laboratorium in de ruimte om de variabelen tijdens het produceren van deze speciale moleculen te minimaliseren. Het productieproces is natuurlijk volledig gedaan door authentieke maanmannetjes zodat we de hoogste kwaliteit kunnen garanderen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Maak joe woar
Zowel de G920 als de G29 bestaan uit een handgestikt lederen racefiets stuur voorzien van realistische force feedback. Hiervoor is de nieuw ontwikkelde dual-motor technologie gebruikt, waarin vergelijkbare technieken worden toegepast die we ook vinden in autotransmissies. Dit zorgt ervoor dat je belangrijke feedback krijgt, zoals gewichtsveranderingen, grip (of het gebrek aan), het gevoel van gladheid, of het effect van onder- en overstuur.
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben
"deze pro-biotische ultrasone fietszeem met ingebouwd UV-filter is speciaal in onze windtunnel te CERN (Genève) ontwikkeld zodat ook de robuustere renner vanaf nu voor een maximale prestatie kan gaan"
Veni. Vidi. Fietsie.
Het vet in de lagers bestaat uit een mix van walvisblubber en spiervet van Kobe beef. Uiteraard is dit vet verkregen zonder de dieren méér dan één keer onnodig leed toe te brengen. Door de hoge energetische waarde van dit vet krijgt u als het ware extra aandrijving, wat nog versterkt wordt door de kleine hoeveelheden resterende spier. Als extra voordeel heeft ons vet dat u geen energie-bars meer hoeft mee te nemen onderweg!
Is het een vogel? Is het een vliegtuig? Nee, het is een Racefiets met "Shark-Skinn TM "
Wij van PINELLOLA zijn van mening dat het oudste roofdier van de oceaan de sleutel is tot het ontwikkelen van meer aerodynamische racefietsen.
Volgens TWITTER,FACEBOOK
De grootste racefiets fabrikant van Italie kondigde eerder deze maand aan dat na een 10 jarig research ze erin geslaagd zijn om haar topmodel te voorzien van een nieuwe state-of-the-art vernis,ontwikkeld door JEDEFARBE ,het instituut voor fabricage en technologie,die de huid van een snel zwemmende haai nabootst.
De huid van de haaien is bedekt met kleine ribbels die turbulentie en weerstand die zij veroorzaken te verminderen, waardoor de oppervlakte-weerstand afneemt bij het zwemmen op snelheid.
De verwachte resultaten zijn bereikt en vanaf 1 augustus zullen de eerste frame's te bestellen zijn bij onze dealers wereldwijd.
Voor prijzen en kleurschema's zie catalogus op onze website http://www.pinellola.it/sharkskinn
05-juli 2016 UPDATE: Door de overweldigende belangstelling is onze website tijdelijk niet bereikbaar.Probeer het later en op een rustiger tijdstip nog eens.
Wij houden u ook op de hoogte met onze nieuwsbrief.
Inmiddels hebben wij besloten om ook onze collectie fietshelmen met dezelfde vernis te voorzien, waardoor er een totalspeedsystem ontstaat die de concurrentie nog lichtjaren achter doet blijven.
Wij van PINELLOLA zijn van mening dat het oudste roofdier van de oceaan de sleutel is tot het ontwikkelen van meer aerodynamische racefietsen.
Volgens TWITTER,FACEBOOK
De grootste racefiets fabrikant van Italie kondigde eerder deze maand aan dat na een 10 jarig research ze erin geslaagd zijn om haar topmodel te voorzien van een nieuwe state-of-the-art vernis,ontwikkeld door JEDEFARBE ,het instituut voor fabricage en technologie,die de huid van een snel zwemmende haai nabootst.
De huid van de haaien is bedekt met kleine ribbels die turbulentie en weerstand die zij veroorzaken te verminderen, waardoor de oppervlakte-weerstand afneemt bij het zwemmen op snelheid.
De verwachte resultaten zijn bereikt en vanaf 1 augustus zullen de eerste frame's te bestellen zijn bij onze dealers wereldwijd.
Voor prijzen en kleurschema's zie catalogus op onze website http://www.pinellola.it/sharkskinn
05-juli 2016 UPDATE: Door de overweldigende belangstelling is onze website tijdelijk niet bereikbaar.Probeer het later en op een rustiger tijdstip nog eens.
Wij houden u ook op de hoogte met onze nieuwsbrief.
Inmiddels hebben wij besloten om ook onze collectie fietshelmen met dezelfde vernis te voorzien, waardoor er een totalspeedsystem ontstaat die de concurrentie nog lichtjaren achter doet blijven.
Laatst gewijzigd door dixy100 op 05 jul 2016 11:33, 2 keer totaal gewijzigd.
Normaal gesproken zijn remmen al goed maar zijn we bij BSco er in geslaagd deze tot een nieuw niveau te tillen. We hebben een hoefijzervormige constructie weten te creëren die in combinatie met 4D rechtlijnig geweven carbon een extreem stijve en lichte rem set geeft. Voor de remschoenhouders zijn in samenwerking met TUBs speciale elastomeren ontwikkeld. Door deze te combineren met ons 5D WKIRL carbon ontstaan remschoenhouders die niet alleen meer trillingen tijdens het remmen wegfilteren maar ook het hinderlijke piepen tot het verleden laten behoren.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Briljant! Hoeveel % remmen ze beter?
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40164
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Ik begrijp dat de bullshit rond de nieuwe DA groep de aanleiding was voor dit topic?
Less is bore
Sorry ik was er al standaard vanuit gegaan dat iedereen begreep dat dit 15-30%% beter remt.havana schreef:Briljant! Hoeveel % remmen ze beter?
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.