Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Wat heb jij voor het laatst gekocht?

martijncervelo
Forum-lid

martijncervelo 23 aug 2012 10:19

Bij Beukers in Petten een Rotor 3D crankset met 52/39 Q-rings, nou nog even wachten tot ze er zijn en dan kunnen ze boel daar monteren.
Cervélo S3 & Cannondale F29 Team replica.

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 23 aug 2012 12:47

martijncervelo schreef:Bij Beukers in Petten een Rotor 3D crankset met 52/39 Q-rings, nou nog even wachten tot ze er zijn en dan kunnen ze boel daar monteren.
Dat kan jij als fijnmechaniker toch zelf wel. :mrgreen: :lol:

martijncervelo
Forum-lid

martijncervelo 23 aug 2012 14:35

theov schreef:
martijncervelo schreef:Bij Beukers in Petten een Rotor 3D crankset met 52/39 Q-rings, nou nog even wachten tot ze er zijn en dan kunnen ze boel daar monteren.
Ik bespeur hier voorkennis en misschien zelfs wel een collega, je woont tenslotte "in de kop van". Ik kan dat inderdaad heel goed zelf, heb ik geen fietsenmaker voor nodig. Ware het niet dat de fiets nog geen maand oud is en ik ze er lekker zelf aan laat sleutelen, het monteren en afstellen kost me niets. Als het dan verkeerd gaat dan weet ik waar ik moet wezen en hoef ik mezelf niet dom in de spiegel aan te gaan staan staren.

[edit]

Never mind, ik zie het al aan je onderschrift: Run silent, run deep. Fiets je ook met je flipper opgespeld?

[/edit]

dave73nl
Forum-lid

dave73nl 23 aug 2012 17:25

Setje ea70's bij Rose voor 229euro...
Na jaren van afwezigheid weer sporadisch op \'s heerenswegen te spotten... Onhandig en langzaam? 99% kans dat ik het ben!

"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 23 aug 2012 19:27

martijncervelo schreef:
theov schreef:
Ik bespeur hier voorkennis en misschien zelfs wel een collega, je woont tenslotte "in de kop van". Ik kan dat inderdaad heel goed zelf, heb ik geen fietsenmaker voor nodig. Ware het niet dat de fiets nog geen maand oud is en ik ze er lekker zelf aan laat sleutelen, het monteren en afstellen kost me niets. Als het dan verkeerd gaat dan weet ik waar ik moet wezen en hoef ik mezelf niet dom in de spiegel aan te gaan staan staren.

[edit]

Never mind, ik zie het al aan je onderschrift: Run silent, run deep. Fiets je ook met je flipper opgespeld?

[/edit]
Nee, zo afgestompt ben ik nu ook weer niet. ;) :D
Maar je hebt een mooi fietsje Martijn.
En voor de herkenning; 1999 CBTO :mrgreen:

martijncervelo
Forum-lid

martijncervelo 24 aug 2012 10:04

theov schreef: Nee, zo afgestompt ben ik nu ook weer niet. ;) :D
Maar je hebt een mooi fietsje Martijn.
En voor de herkenning; 1999 CBTO :mrgreen:
Nou weet ik het weer Theo uit Anna P. Ik zie nog die krukas van je richting het plafond vliegen nadat je de drieklauw in de vierklauw had gespannen en er iets verkeerd ging met of je draaibank.

Nu maar weer on topic.

jsprbcn
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar jsprbcn 24 aug 2012 21:32

Setje Continental Gatorskins

Afbeelding

Net nog even via Probikekit en Chainreaction
Castelli Leggero Cycling Jacket White/Yellow
Afbeelding
Campagnolo Heritage - JAMES Full-Zip Jersey
Afbeelding
Topeak Aero Wedge Strap On saddlebag
Afbeelding

Panic
Forum-lid

Panic 25 aug 2012 19:09

Het slechte weer van vandaag benut om im de virtuele aanbiedingsbakken te snuffelen. Best aardig geslaagd, met oa:

Pearl Izumi PRO Thermal jack:
Afbeelding

Mavic Sprint shirt:
Afbeelding

En verder Mavic handschoenen, overschoenen, een balaclava, sokken en wat thermo ondergoed van Odilo.

mima
Forum-lid

Gebruikersavatar mima 26 aug 2012 08:58

rob74 schreef:
mima schreef:1 jaar gestopt met roken........ als beloning set dura ace 7900 c24 wielen
is zo'n wielset nu even duur als de tabak?
nee hoor wielen zijn veel goedkoper dan een jaar roken......... nader bekeken kan ik dus nog wel iets uitzoeken........ maar hoe leg ik dat thuis weer uit :twisted: :twisted:
Marcel

Stevens SCF. Cannondale Topstone.

magoo
Forum-lid

Gebruikersavatar magoo 26 aug 2012 11:58

Alweer ruim twee weken geleden gekocht, maar toch nog even hier melden: wielset Fulcrum R1 Competetion (ltd edition). Gekocht bij de welbekende winkel H. te Boz voor maar 500 euro! (ik kreeg deze nieuwe set dus gewoon voor hun zomersale prijs). Overigens toen ik de wielen kwam afhalen probeerden ze alsnog een hogere prijs te berekenen (de boeven) maar dat accepteerde ik natuurlijk niet.
Wielen bevallen trouwens erg goed, zijn erg stijf en licht. Nu een keer mee in de Ardennen en in Limburg gereden en het bolt echt lekker (en er zit nu een hele fijne fulcrum ratel in het freewheel!). Omdat ze helemaal zwart zijn staan ze ook nog eens prachtig in mijn Scott.
Cannondale SuperSix EVO, Sram Red
Scott Addict R1, DA 7900
Cannondale F29 Alloy 2 SLX/XT

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 26 aug 2012 13:54

Vrije tijds trui van de gentlemen historical fixed memorial cup

tobi_as
Forum-lid

Gebruikersavatar tobi_as 26 aug 2012 14:11

De 'oude' Ridley x-ride van forumlid liviolivius. Een nieuwe crosser voor een tweedehands prijs.

Afbeelding
Keep calm and pedal like you stole it

Plaats reactie