Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
Bij Beukers in Petten een Rotor 3D crankset met 52/39 Q-rings, nou nog even wachten tot ze er zijn en dan kunnen ze boel daar monteren.
Cervélo S3 & Cannondale F29 Team replica.
Dat kan jij als fijnmechaniker toch zelf wel.martijncervelo schreef:Bij Beukers in Petten een Rotor 3D crankset met 52/39 Q-rings, nou nog even wachten tot ze er zijn en dan kunnen ze boel daar monteren.
-
- Forum-lid
Ik bespeur hier voorkennis en misschien zelfs wel een collega, je woont tenslotte "in de kop van". Ik kan dat inderdaad heel goed zelf, heb ik geen fietsenmaker voor nodig. Ware het niet dat de fiets nog geen maand oud is en ik ze er lekker zelf aan laat sleutelen, het monteren en afstellen kost me niets. Als het dan verkeerd gaat dan weet ik waar ik moet wezen en hoef ik mezelf niet dom in de spiegel aan te gaan staan staren.theov schreef:Dat kan jij als fijnmechaniker toch zelf wel.martijncervelo schreef:Bij Beukers in Petten een Rotor 3D crankset met 52/39 Q-rings, nou nog even wachten tot ze er zijn en dan kunnen ze boel daar monteren.
[edit]
Never mind, ik zie het al aan je onderschrift: Run silent, run deep. Fiets je ook met je flipper opgespeld?
[/edit]
Setje ea70's bij Rose voor 229euro...
Na jaren van afwezigheid weer sporadisch op \'s heerenswegen te spotten... Onhandig en langzaam? 99% kans dat ik het ben!
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
Nee, zo afgestompt ben ik nu ook weer niet.martijncervelo schreef:Ik bespeur hier voorkennis en misschien zelfs wel een collega, je woont tenslotte "in de kop van". Ik kan dat inderdaad heel goed zelf, heb ik geen fietsenmaker voor nodig. Ware het niet dat de fiets nog geen maand oud is en ik ze er lekker zelf aan laat sleutelen, het monteren en afstellen kost me niets. Als het dan verkeerd gaat dan weet ik waar ik moet wezen en hoef ik mezelf niet dom in de spiegel aan te gaan staan staren.theov schreef:Dat kan jij als fijnmechaniker toch zelf wel.martijncervelo schreef:Bij Beukers in Petten een Rotor 3D crankset met 52/39 Q-rings, nou nog even wachten tot ze er zijn en dan kunnen ze boel daar monteren.
[edit]
Never mind, ik zie het al aan je onderschrift: Run silent, run deep. Fiets je ook met je flipper opgespeld?
[/edit]
Maar je hebt een mooi fietsje Martijn.
En voor de herkenning; 1999 CBTO
-
- Forum-lid
Nou weet ik het weer Theo uit Anna P. Ik zie nog die krukas van je richting het plafond vliegen nadat je de drieklauw in de vierklauw had gespannen en er iets verkeerd ging met of je draaibank.theov schreef: Nee, zo afgestompt ben ik nu ook weer niet.
Maar je hebt een mooi fietsje Martijn.
En voor de herkenning; 1999 CBTO
Nu maar weer on topic.
Het slechte weer van vandaag benut om im de virtuele aanbiedingsbakken te snuffelen. Best aardig geslaagd, met oa:
Pearl Izumi PRO Thermal jack:
Mavic Sprint shirt:
En verder Mavic handschoenen, overschoenen, een balaclava, sokken en wat thermo ondergoed van Odilo.
Pearl Izumi PRO Thermal jack:
Mavic Sprint shirt:
En verder Mavic handschoenen, overschoenen, een balaclava, sokken en wat thermo ondergoed van Odilo.
nee hoor wielen zijn veel goedkoper dan een jaar roken......... nader bekeken kan ik dus nog wel iets uitzoeken........ maar hoe leg ik dat thuis weer uitrob74 schreef:is zo'n wielset nu even duur als de tabak?mima schreef:1 jaar gestopt met roken........ als beloning set dura ace 7900 c24 wielen
Marcel
Stevens SCF. Cannondale Topstone.
Stevens SCF. Cannondale Topstone.
Alweer ruim twee weken geleden gekocht, maar toch nog even hier melden: wielset Fulcrum R1 Competetion (ltd edition). Gekocht bij de welbekende winkel H. te Boz voor maar 500 euro! (ik kreeg deze nieuwe set dus gewoon voor hun zomersale prijs). Overigens toen ik de wielen kwam afhalen probeerden ze alsnog een hogere prijs te berekenen (de boeven) maar dat accepteerde ik natuurlijk niet.
Wielen bevallen trouwens erg goed, zijn erg stijf en licht. Nu een keer mee in de Ardennen en in Limburg gereden en het bolt echt lekker (en er zit nu een hele fijne fulcrum ratel in het freewheel!). Omdat ze helemaal zwart zijn staan ze ook nog eens prachtig in mijn Scott.
Wielen bevallen trouwens erg goed, zijn erg stijf en licht. Nu een keer mee in de Ardennen en in Limburg gereden en het bolt echt lekker (en er zit nu een hele fijne fulcrum ratel in het freewheel!). Omdat ze helemaal zwart zijn staan ze ook nog eens prachtig in mijn Scott.
Cannondale SuperSix EVO, Sram Red
Scott Addict R1, DA 7900
Cannondale F29 Alloy 2 SLX/XT
Scott Addict R1, DA 7900
Cannondale F29 Alloy 2 SLX/XT
Vrije tijds trui van de gentlemen historical fixed memorial cup