Lekkere muziek voor op de tacx
-
- Forum-lid
Ik ben op zoek naar lekkere muziek voor op de tacx voor het voorbereiden op een wedstrijd/tijdrit;-)
à La: Infinity 2008 ofzoiets.
Er mag een lekkere beat in zitten maar niet echt hardcore ofzo.
Heeft iemand nog zoektips, artiesten of nummers?
Hoor het graag.
Gr sander
Hoor het graag.
Gr sander
-
- Forum-lid
sensation white!! en dan het liefst de dvd dan is het helemaal leuk!
time vx special pro / trek 9.8 oclv.
[quote="Biker-Sander"]Ik ben op zoek naar lekkere muziek voor op de tacx voor het voorbereiden op een wedstrijd/tijdrit;-)
Hoor het graag.
Gr sander[/quote]
Alle club, dance, trance etc. muziek
Denk aan 'onze' grote jongens: Armin van Buuren, DJ Tiësto, Sander Kleinenberg en noem de hele riedel maar op.
Anders mss btje techiepop; zoals Daftpunk
Hoor het graag.
Gr sander[/quote]
Alle club, dance, trance etc. muziek
Denk aan 'onze' grote jongens: Armin van Buuren, DJ Tiësto, Sander Kleinenberg en noem de hele riedel maar op.
Anders mss btje techiepop; zoals Daftpunk
"Ink the future" | Freelance Ontwerper
-
- Forum-lid
Is er niet meer muziek op de markt op dit gebied?
Koop of download (wat je wilt) via torrents radio 538 dance smash daarop staan veel van het soort Infinity 2008 nummers op. Vervolgens kun je de artiesten naam gebruiken om dj sets of lossen nummers te zoeken.
Op http://thedjlist.com/djs/genre/trance staan veel namen van dit soort artiesten. Ze maken namelijk veel mixtapes en gebruiken daarvoor muziek van elkaar.
Ik vindt Marco Schultz en Paul Oakenfold erg goed.
Op http://thedjlist.com/djs/genre/trance staan veel namen van dit soort artiesten. Ze maken namelijk veel mixtapes en gebruiken daarvoor muziek van elkaar.
Ik vindt Marco Schultz en Paul Oakenfold erg goed.
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.
Je kunt ook alle State of Trance afleveringen van Armin gaan downloaden daarin komen zoveel nummers van alle trance/dance-artiesten voorbij, dat je wel ff zoet bent met luisteren.
Wat BMiller al zei, tis een wereld waar de muziek aan elkaar wordt doorgegeven om eigen unieke mixes te maken
Wat BMiller al zei, tis een wereld waar de muziek aan elkaar wordt doorgegeven om eigen unieke mixes te maken
Ik heb als eens een tijdje gezocht naar een fatsoenlijk overzicht van nummers gesorteerd op BPM, dat is namelijk veel fijner om in cadans te blijven. Ook lekker voor iPod vulling voor tijdens het klimmen.
Het type muziek waar ik minder dol op ben heeft BPM vaak wel aangegeven, zoals hardcore.
Een cadans van 160 vind ik echter niet zo lekker fietsen
Het type muziek waar ik minder dol op ben heeft BPM vaak wel aangegeven, zoals hardcore.
Een cadans van 160 vind ik echter niet zo lekker fietsen
- superrose
- Forum-lid
- Contact
Als je bij podcast.com kijkt en zoekt op het woord "mix" krijg je de pagina's van dj's die wat posten, zo kan je lueke mixen krijgen
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
Je kunt ook je eigen muziek een beetje sorteren op bpm. MixMeister BPM Analyser is bijv freeware en stopt de BPM info in de ID3 tag van je mp3tje. Kan handig zij om te sorteren.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
[quote="pfff"]Ik heb als eens een tijdje gezocht naar een fatsoenlijk overzicht van nummers gesorteerd op BPM, dat is namelijk veel fijner om in cadans te blijven. Ook lekker voor iPod vulling voor tijdens het klimmen.
Een cadans van 160 vind ik echter niet zo lekker fietsen [/quote]
Idd dan moet je stevig doorpeddelen, eentje die ik niet bij kan houden is Angerfist met het nummer Loser Maar op de een of andere manier wordt je Adrenalinepeil wel onwijs omhoog geduwd.
Een cadans van 160 vind ik echter niet zo lekker fietsen [/quote]
Idd dan moet je stevig doorpeddelen, eentje die ik niet bij kan houden is Angerfist met het nummer Loser Maar op de een of andere manier wordt je Adrenalinepeil wel onwijs omhoog geduwd.