Het grote ergernissen toppic.
Ik erger mij aan....
Volgespamde topic's, dus ook voor forum-ergernissen maar eens een appart draadje!
Waar erger jij je aan?
Voortbordurend op:
[quote="Mr. Chrono"]Iets kan je irriteren, maar je kunt je niet aan iets irriteren. Gebruik dan ergeren, je kunt je wel aan iets ergeren.[/quote]
[quote="rob74"]mijn rijtje met ergenissen:
Het zecht iets over,....
Mischien heeft je FM wel een vrees te leen
De fiets verkeerd in goede staat
Wat bedoeld hij nou?
alle zinnen zonder interpunctie schrijven gewoon niet de moeite nemen om af en toe een punt of vraagteken er in te zetten de volgende zin beginnen zonder met een punt af te sluiten en dus ook geen hoofdletters gebruiken de geoefenende lezer mag dan maat zelf uitvogelen waar zinnen beginnen en eindigen en als je daar dan over begint al taalpurist krijg je te lezen dat ze dyslexies zijn ik noem het gewoon lui[/quote]
Volgespamde topic's, dus ook voor forum-ergernissen maar eens een appart draadje!
Waar erger jij je aan?
Voortbordurend op:
[quote="Mr. Chrono"]Iets kan je irriteren, maar je kunt je niet aan iets irriteren. Gebruik dan ergeren, je kunt je wel aan iets ergeren.[/quote]
[quote="rob74"]mijn rijtje met ergenissen:
Het zecht iets over,....
Mischien heeft je FM wel een vrees te leen
De fiets verkeerd in goede staat
Wat bedoeld hij nou?
alle zinnen zonder interpunctie schrijven gewoon niet de moeite nemen om af en toe een punt of vraagteken er in te zetten de volgende zin beginnen zonder met een punt af te sluiten en dus ook geen hoofdletters gebruiken de geoefenende lezer mag dan maat zelf uitvogelen waar zinnen beginnen en eindigen en als je daar dan over begint al taalpurist krijg je te lezen dat ze dyslexies zijn ik noem het gewoon lui[/quote]
mijn Flickr
Mag ik er dan nog één ingooien over een aantal te koop topics?
Maar al te vaak zie ik in de omschrijving geschreven staan:
Mooie fiets, mooie dit, mooie dat.
uit de dikke van dale: Mooi het oog strelend; aangename gewaarwordingen teweegbrengend
mag ik misschien zelf weten of iets voor mij oog strelend is of niet?
Maar al te vaak zie ik in de omschrijving geschreven staan:
Mooie fiets, mooie dit, mooie dat.
uit de dikke van dale: Mooi het oog strelend; aangename gewaarwordingen teweegbrengend
mag ik misschien zelf weten of iets voor mij oog strelend is of niet?
Opgeven is geen optie!
Ik erger me aan het foutief spellen van het woord 'topic'.
[quote="Epotheker"]Jammer Bleek,
maar dat gemekker is turregt[/quote]
Wij ergeren ons dus aan jou.
Wij ergeren ons dus aan jou.
[quote="eelcoz"][quote="Epotheker"]Jammer Bleek,
Wij ergeren ons dus aan jou.[/quote]
ik erger me zoals al gezegd aan onnodig quoten en mensen die zich ergeren of erger ik me dan ook aan.....nja, laat maar.
Wij ergeren ons dus aan jou.[/quote]
ik erger me zoals al gezegd aan onnodig quoten en mensen die zich ergeren of erger ik me dan ook aan.....nja, laat maar.
mijn Flickr