Zijn er nog andere deelnemers http://www.thesufferfest.com/about-suff ... dria-2014/ voor indoor workouts?
Vandaag zelf gestart http://www.trainerroad.com/tour-of-sufferlandria met uitkomst 262W
Niet on tevreden .
Tour of Sufferlandia 25 Januari - 2 Februari
-
- Forum-lid HC
What makes the boat go faster?
Is even een vraagje, zijn deze sufferest trainingen goed te doen op gewoon een basis trainer(dus geen virtuele trainer)?
Ziet er wel leuk uit en zou het tacxen natuurlijk stukje leuker maken
Ziet er wel leuk uit en zou het tacxen natuurlijk stukje leuker maken
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
- jeroenkuiper
- Forum-lid
vandaag wel de blender gedaan, maar heb geen tijd om elke avond deze week mee te rijden met de tour...
@timbo;
het dood de tijd erg goed, ik vind het erg goed opgebouwde trainingsprogrammas om de tijd op de tacx iets draaglijker te maken.
er zijn verschillende intensiteit programmas en als je een beetje in de flow zit ga je soms zo op in de training dat je niet doorhebt dat je 1 1/2 uur compleet leeg aan het lopen bent.
ik heb zelf ook een standaard trainer ( tacx bluemotion) en deze werkt prima met de suffertests. Je moet zelf een beetje uitvogelen wat voor jou een goede weerstand is icm de intensiteit van de training
@timbo;
het dood de tijd erg goed, ik vind het erg goed opgebouwde trainingsprogrammas om de tijd op de tacx iets draaglijker te maken.
er zijn verschillende intensiteit programmas en als je een beetje in de flow zit ga je soms zo op in de training dat je niet doorhebt dat je 1 1/2 uur compleet leeg aan het lopen bent.
ik heb zelf ook een standaard trainer ( tacx bluemotion) en deze werkt prima met de suffertests. Je moet zelf een beetje uitvogelen wat voor jou een goede weerstand is icm de intensiteit van de training