[quote="cervelo"]
heb ook de beklimming gedaan van 2 km aan 15 % dit was de laatste klim vandaag,lekker
[/quote]
Is dat dan Widdau>Höfen of Imgenbroich ?
eerste klimervaring Eifel
Aangezien ik niet zo ver van de eifel af woon (limburg, stein om precies te zijn) ben ik van plan om in de zomer ook eens mijn eerste echte klimervaring te gaan opdoen daar.
Maar wat raden jullie me aan als startplaats en route? Of moet ik er echt wat op de bonnefooi gaan rondrijden?
Maar wat raden jullie me aan als startplaats en route? Of moet ik er echt wat op de bonnefooi gaan rondrijden?
Gister weer bij de Rursee geweest. Auto hebben we neergezet in Rurberg. Gister was het vanwege het goede weer extreem druk maar we waren al vroeg dus wij hadden een mooi plaatsje vooraan. Vanaf de parkeerplaats begin je direct met een klim van 5 km. Dus warm worden in de klim.
Eerst een rondje van 60 km om het stuwmeer. Daarna een rondje van 40 richting Monschau. Helaas niet de Widdauer Mauer kunnen pakken, was afgesloten. Maar de weg rechtdoor was ook een aardige vervanging... Tevens 2km tegen 15% idd.
Eerst een rondje van 60 km om het stuwmeer. Daarna een rondje van 40 richting Monschau. Helaas niet de Widdauer Mauer kunnen pakken, was afgesloten. Maar de weg rechtdoor was ook een aardige vervanging... Tevens 2km tegen 15% idd.