Les 3 Ballons 2016 : wie gaat mee?
-
- Forum-lid
Wie gaat hier ook naar Les 3 Ballons dit jaar? Mocht er al een verzameltopic zijn voor L3B, dan verwijs je me maar naar daar, heb het zelf niet meteen teruggevonden.
We zijn met een stuk of 12 al een tijd ingeschreven, maar ondanks dat er een bevestingsmail zou komen in januari, hebben we nog niets mogen ontvangen. Buiten de mail meteen na inschrijving zelf natuurlijk.
Jullie al iets ontvangen? Of is dat van hun gewoonte om wat te laat te zijn?
We zijn met een stuk of 12 al een tijd ingeschreven, maar ondanks dat er een bevestingsmail zou komen in januari, hebben we nog niets mogen ontvangen. Buiten de mail meteen na inschrijving zelf natuurlijk.
Jullie al iets ontvangen? Of is dat van hun gewoonte om wat te laat te zijn?
-
- Forum-lid
Hoi,
WIj gaan ook met vier personen. Wij hebben via organisatie in NL ingeschreven en kreeg de bevestiging dat de mail pas in maart 2016 zal komen. ff geduld dus nog.
Wel al de medische verklaring gedaan?
Gr
Michel
WIj gaan ook met vier personen. Wij hebben via organisatie in NL ingeschreven en kreeg de bevestiging dat de mail pas in maart 2016 zal komen. ff geduld dus nog.
Wel al de medische verklaring gedaan?
Gr
Michel
-
- Forum-lid
We hebben sinds die mail niets meer ontvangen van aanvraag. Enkel dat we een medische verklaring gaan nodig hebben en dat je die mee dient te brengen voor uw nummer afhaling (te lezen in de faq).
Jullie die wel al opgestuurd of zo?
Organisatorisch schort er wel het een en ander aan hun informatieverlening en zo.
Jullie die wel al opgestuurd of zo?
Organisatorisch schort er wel het een en ander aan hun informatieverlening en zo.
-
- Forum-lid
Nee nog niet die schijn je straks te kunnen uploaden op de site, maar wij sturen ze ingevuld naar de org in NL en zij doen de rest voor ons
Wie weet hoe de startseries ingedeeld zijn? Ik zou graag in het 1e vak willen starten, maar ben bang dat dat met #696 niet het geval is.
-
- Forum-lid
Vandaag ook de mail gekregen met ons startnummer etc en manier om medisch attest op te laden (wel geen termijn aangegeven)
Volgens mij heeft het startnummer niets te maken met je volgorde in de startboxen. Het 1e vak zijn prioriteitsrijders, en volgens mij zijn de volgende vakken gewoon: first come first served dus vroeg opstaan is de boodschap? Spreek me tegen mocht het anders zijn.
Hier startnr 695, lekker toevallig
Volgens mij heeft het startnummer niets te maken met je volgorde in de startboxen. Het 1e vak zijn prioriteitsrijders, en volgens mij zijn de volgende vakken gewoon: first come first served dus vroeg opstaan is de boodschap? Spreek me tegen mocht het anders zijn.
Hier startnr 695, lekker toevallig
Als je 2e was in La Marmotte dan is het een kwestie van even mailen met de organisatie, dan zetten ze je zo om naar startvak 1.rwlinda schreef:Wie weet hoe de startseries ingedeeld zijn? Ik zou graag in het 1e vak willen starten, maar ben bang dat dat met #696 niet het geval is.
Dank, ik stuur wel gewoon een mail, voor de zekerheid.havana schreef: Als je 2e was in La Marmotte dan is het een kwestie van even mailen met de organisatie, dan zetten ze je zo om naar startvak 1.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Wat de Buysserk zegt.., vooraan (1e 300 oid) zijn prio.,. met goede uitslag vorige jaar, of anderzijds sterk gereden. Daarachter is het gewoon netjes aansluiten. Ben je eerder, start je verder naar voren. Ze starten niet meer op de atletiekbaan, maar op de weg daarvoor, en dan is het eerst eens 20km over de main road voordat het smallere werk begint (en dan is het klimmen), dus zou me er niet mega druk om maken.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
- Forum-lid
Wij gaan hws ook met zes personen, maar moeten nog inschrijven. Weet iemand waar je nog een vakantiehuis je of een stacaravan kunt huren voor een dag of vijf in de buurt van de finish?
-
- Forum-lid
Staan er bordjes die de start van de beklimmingen aangeven? De beklimmingen die ze op de kaart markeren bedoel ik, niet de gewone hellingen tussendoor. Bv start grand ballons etc?
- Tracing_NL
- Forum-lid
Wij zijn met vijf. We hebben via Gites de france een huisje in fontaine op +/- 10 km van de start. Inschrijven hebben we vorig jaar gewoon op de vrijdag gedaan.
Er zijn maar twee startvakken. prioriteit starters (+/-400) en de rest. Dus als je vooraan wilt staan zorgen dat je uur van te voren in vak staat.
Eerste 20 km is nog meer als MM als kudde in galop. Vorig jar op natte rotonde al bijna op mijn plaat gegaan. Eerste heuvel is bij Faucogney. Daar rijdt nog iedereen als een wilde naar boven. Pas bij de chevrevres gaat het echt uit elkaar want daar steile stukken.
Bij de grote cols staat een bord met aanvang helling
Er zijn maar twee startvakken. prioriteit starters (+/-400) en de rest. Dus als je vooraan wilt staan zorgen dat je uur van te voren in vak staat.
Eerste 20 km is nog meer als MM als kudde in galop. Vorig jar op natte rotonde al bijna op mijn plaat gegaan. Eerste heuvel is bij Faucogney. Daar rijdt nog iedereen als een wilde naar boven. Pas bij de chevrevres gaat het echt uit elkaar want daar steile stukken.
Bij de grote cols staat een bord met aanvang helling
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.