Status forumproblemen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Top!
Kreeg net trouwens wel weer het onderhoudsscherm, dus er is nog iets mis in de database.
Vraagje over tapa: hij zegt dat het zoeken naar ongelezen berichten is uitgeschakeld. Is dat bewust?
Kreeg net trouwens wel weer het onderhoudsscherm, dus er is nog iets mis in de database.
Vraagje over tapa: hij zegt dat het zoeken naar ongelezen berichten is uitgeschakeld. Is dat bewust?
Less is bore
Dat is wel irritant ja, hoop dat ze dat snel aanpassen.daniel1975 schreef: Vraagje over tapa: hij zegt dat het zoeken naar ongelezen berichten is uitgeschakeld. Is dat bewust?
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
Love riding Scott. Scott Addict 20 (2022) Scott Scale 970 (2023)
Ik heb ook tapatalk HD voor de ipad aangeschaft. Ziet er goed uit en lijkt mooi te werken. Ik had eigenlijk verwacht dat er dan meteen een versie voor de iPhone "mee zou komen". Mag toch best bij een App van ruim 4 euro. Dat lijkt echter niet zo te zijn, of zie ik iets over het hoofd?
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Sent from my iPad using Tapatalk HD
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Wanneer kan ik weer normaal uitloggen? Zucht...
60 x Ventoux
Ik wil dan wel weer tapatalk gebruiken, maar deze crashed iedere keer als ik die banner aanklik...mao schreef:1+Danny1808 schreef:Nog zo iets irritants elke keer als ik iets aanklik vragen of ik tapatalk voor iPad wil gebruiken voor dit forum. Nee!! Dat wil ik niet hoe vaak moet ik je weg klikken!
EDIT: dit schrijf ik nu met tapatalk. Werkt dus! Fijn!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?