Mountainbike Show Your Stuff
Hoi fietsers,
Ik ben in het bezit van een Specialized Stumpjumper Comp 29 (2013). (Rood, wit en zwart)
De fiets heeft een upgrade gehad naar volledige X9 afmontage. (Zal na slijtage worden vervangen door X0 of XX) Stuurpen is inmiddels negatief geplaatst, direct op het balhoofd.
Gepland staat een upgrade van de wielset naar een Stan's NoTubes ZTR Crest 29 wielset, een s-works carbon zadelpen, stuurpen en stuur.
Ben me aan het oriënteren op een goede fietscomputer. Hierbij heb ik momenteel de Garmin Edge 810 op het oog. Ik ga dit systeem gebruiken voor diverse trainingsdoeleinden, trainen op hartslag, analyse en navigatie.
Helaas op de foto nog zonder upgrades en met de lelijke plastic schijf op het wiel. (Is natuurlijk verwijdert)
Ik ben in het bezit van een Specialized Stumpjumper Comp 29 (2013). (Rood, wit en zwart)
De fiets heeft een upgrade gehad naar volledige X9 afmontage. (Zal na slijtage worden vervangen door X0 of XX) Stuurpen is inmiddels negatief geplaatst, direct op het balhoofd.
Gepland staat een upgrade van de wielset naar een Stan's NoTubes ZTR Crest 29 wielset, een s-works carbon zadelpen, stuurpen en stuur.
Ben me aan het oriënteren op een goede fietscomputer. Hierbij heb ik momenteel de Garmin Edge 810 op het oog. Ik ga dit systeem gebruiken voor diverse trainingsdoeleinden, trainen op hartslag, analyse en navigatie.
Helaas op de foto nog zonder upgrades en met de lelijke plastic schijf op het wiel. (Is natuurlijk verwijdert)
I am Specialized
-
- Forum-lid
Nice en mooie foto zo met dat mos en bakstenen achtergrond.Memento_Mori schreef:
Heb je ook wat specs en wat het totaal gekost heeft eventueel? Ik rijd 29 hard tail maar zit recentelijk toch te denken er een 26 full suspension bij te gaan kopen (Voorjaar 2014).
Ik ben me aan het orienteren op diverse onderdelen maar dan zal het dus waarschijnlijk eigen bouw worden aangezien ik anders een fiets koop en moet gaan slopen en delen vervangen zoals ik ze wil hebben.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Liteville 301 frame size L - MK4
Syntace Superspin balhoofd
Fox Talas RLC - 15mm - 100mm / 120mm & 140mm
DT Swiss XR Carbon achterdemper - 130mm veerweg incl. lockout
ZTR Flow velgen i.c.m. DT Swiss 440 FR naven en Continental Raceking Racesport 2.2 [tubeless]
XT triple crank met Rotor bladen [XTR stond niet mooi]
XT remmen i.c.m. aangepaste XTR 970 shifters [I-spec]
XTR voorderi
Saint achterderi [XTR klapperde teveel]
Ultegra 12-27 cassette i.c.m. KMC 9SL Gold ketting
Avid schijven [XT schijven bleven piepen]
Syntace P6 carbon zadelpen [34,9]
Syntace Megaforce 2 stuurpen [80mm]
Syntace Vector 7075 stuur [720mm]
Selle Italia SLR Titanium zadel
Odi Ruffian handvatten
Syntace Superspin balhoofd
Fox Talas RLC - 15mm - 100mm / 120mm & 140mm
DT Swiss XR Carbon achterdemper - 130mm veerweg incl. lockout
ZTR Flow velgen i.c.m. DT Swiss 440 FR naven en Continental Raceking Racesport 2.2 [tubeless]
XT triple crank met Rotor bladen [XTR stond niet mooi]
XT remmen i.c.m. aangepaste XTR 970 shifters [I-spec]
XTR voorderi
Saint achterderi [XTR klapperde teveel]
Ultegra 12-27 cassette i.c.m. KMC 9SL Gold ketting
Avid schijven [XT schijven bleven piepen]
Syntace P6 carbon zadelpen [34,9]
Syntace Megaforce 2 stuurpen [80mm]
Syntace Vector 7075 stuur [720mm]
Selle Italia SLR Titanium zadel
Odi Ruffian handvatten
-
- Forum-lid
Fiets bevalt super, als vergelijk heb hiervoor o.a. een Santa Cruz Superlight en een Specialized Epic gehad.
Prijs; lastig te zeggen aangezien aangezien ik alles zelf opbouw en sommige delen nog had liggen van andere projecten maar ik schat alles bij elkaar zo een €3500,-
Prijs; lastig te zeggen aangezien aangezien ik alles zelf opbouw en sommige delen nog had liggen van andere projecten maar ik schat alles bij elkaar zo een €3500,-
- timofietst
- Forum-lid
Vanmiddag door de blubber met mijn eerste mtb, een Grand Canyon AL SLX 7.9 in de kleur Acid Storm. Geweldig hoe je met die grote 29er wielen overal overheen rolt!! Fijn gereden op de groene route in Bergen op Zoom, zondag toertocht in Ossendrecht. Ik heb nu al plezier deze herfst, beter dan de Tacx in de garage...
Ja, zeg dat wel. Mooie fiets en foto trouwens.Ik heb nu al plezier deze herfst, beter dan de Tacx in de garage...