Ik heb vorige week een fiets gekocht bij een van de grote retailers in Duitsland (Canyon). Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om via het Servicecentrum in Heerlen een bon te laten schrijven met hun KVK nummer, zodat ik deze kan gebruiken voor het fietsplan. Dit zou dan een aardige korting betekenen.
Iemand tips/ervaringen?
Fietsplan in Duitsland
@edwin01: Klopt en ook gedaan. Maar ze zeggen niets te kunnen doen. Geloof ik ook wel, maar ik ben nog een beetje op zoek naar slimmigheden.
Canyon Aeroad 9.0 | Canyon Grand Canyon AL 29'er 7.9 | Principia 700 Limited Edition Number 05
-
- Forum-lid HC
Dus jij hebt een fiets gekocht in duitsland, en wilt nu dat een nederlandse retailer over die fiets een bedrag gaat betalen aan NFP. Ik geloof niet dat er ook maar iemand te vinden is die dat gaat doen
Volgens mij wil hij alleen een factuur met een nederlands KVK nummer erop. Lijkt mij ook een lastig verhaal als je de fiets al gekocht hebt in Duitsland. Officieel zul je dan vanuit Duitsland een creditfactuur moeten krijgen en een nieuwe in Nederland. Als ze echter zelf zeggen niet te kunnen doen is het denk ik helaas pindakaas.
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
-
- Forum-lid HC
Ik snap wel dat hij alleen een nederlandse factuur wil, maar om in aanmerking te komen voor het fietsplan dan loopt dat meestal via NFP. Indien je eigen werkgever alles zelf regelt dan kan het gunstig zijn om een nederlandse factuur te regelen. Maar loopt het fietsplan via NFP (zoals in 90 % van de gevallen) dan dient de betaling en regeling via hen te gaan, en die brengen hoge kosten in rekening bij de leverancier van de fiets. (Geloof ruim 10% van de 750 euro)
Kosten van NFP die vakhandel betaalt is €113.00 voor de eerste 75o euro.
Denk niet dat je dit geregeld krijgt tenzij je 113 euro aan je LBS betaalt.
Grtz; mtbfool
Denk niet dat je dit geregeld krijgt tenzij je 113 euro aan je LBS betaalt.
Grtz; mtbfool