Schone dames!
Gerritsen kan beter modelleren dan schaatsen. Mijn god wat heeft die meid weinig gepresteerd behalve die ene medaille.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mijn god, wat is jouw geheugen slecht.
Het enige wat je haar kunt verwijten is dat ze te lang is door gegaan. Maar check ff haar resultaten, ze is echt wel 2-3 jaar absolute wereldtop geweest.
Het enige wat je haar kunt verwijten is dat ze te lang is door gegaan. Maar check ff haar resultaten, ze is echt wel 2-3 jaar absolute wereldtop geweest.
Less is bore
- plantagenet
- Forum-lid
Ik zat het net ook even op te zoeken, best wel wat prestaties http://annettegerritsen.nl
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Oh ja?

Huh? Ik moest al moeite doen om één dame te ontwaren, laat staan twee schone...
(maar ook ik kan het mis hebben: misschien staat ze gewoon niet voordelig op de foto?)
Curling blijf ik ondanks alles een wat duffe sport vinden - maar ook biatlon heeft heel wat moois te bieden:

(maar ook ik kan het mis hebben: misschien staat ze gewoon niet voordelig op de foto?)
Curling blijf ik ondanks alles een wat duffe sport vinden - maar ook biatlon heeft heel wat moois te bieden:

Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zeg zuurpruim, je hoeft dat slechte spuitwerk niet op ons af te reagerenhavana schreef:Oh ja?

Veel, heeeeeeeeeeeeeeel veel meiden zouden een moord doen om zo'n palmares te hebben.
Als je op een WK sprint alleen Nesbitt voor je hoeft te dulden ben je wereldtop. En een zilveren plak op de OS is ook niet voor iedereen weggelegd. Je moet daar toevallig de race van je leven rijden, maar je moet dat wel in huis hebben.
Ik ben het vaak met je eens Frank, maar nu sla je de plank volledig mis imho.
Less is bore
Geen enkel. Beschouw mijn woorden als aanmoediging. Ik wacht nog op een plaatje van een mooie Spaanse die steevast laatste werd bij het rodelen.daniel1975 schreef:Wat is het probleem?Nee_Nee schreef:Krijgen we nu ook andere wintersportdames? Schaatsen, Langlaufen, Biathlon, Rodelen, Boppen, Curling?
En anders ben je vast wel een liefhebber van curling
http://prankster.nl/het-russische-curlingteam-heet/
-
- Forum-lid
Moeten de persoon in kwestie sportster zijn? Anders leeg ik de mobiel van een 17 jarige hier even 

Maak joe woar
Waar zijn toch die grote ronde dingen?.....wielen dus! Al is het maar als excuus...
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Ja, Lindsey mag er best wezen, ook met een bodypaint badpakje 

+1 - ik heb 10 jaar wedstrijd judo gedaan in m'n jeugd en ik zou tekenen voor een palmares als dat. En dan ben ik niet eens een knappe meiddaniel1975 schreef:Zeg zuurpruim, je hoeft dat slechte spuitwerk niet op ons af te reagerenhavana schreef:Oh ja?
![]()
Veel, heeeeeeeeeeeeeeel veel meiden zouden een moord doen om zo'n palmares te hebben.
Ik ben het vaak met je eens Frank, maar nu sla je de plank volledig mis imho.

Ik denk gewoon dat Frank licht jaloers is...
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless