Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Verkocht: Bianchi MTB
Verkocht aan EmPeHa
Te koop: Italiaanse schone. (Bianchi Tycoon)
Topframe, maar wel eentje uit begin 2000
Geen idee wat de maat is (21" zou ik gokken), ik heb er met mijn 1m79 prima op kunnen fietsen, maar hij is meer geschikt voor iemand van rond de 1m85 (de lengte van de persoon van wie ik de fiets kocht)
Frame: Bianchi Tycoon
Wielen: Shimano XT Naven, Mavic velgen (Rocket Ron Banden)
Shifters: SRAM Gripshift 9.0 (3x9)
Derailleurs: SRAM 9.0
Crank: Deore XT
Remmen: Magura HS33
Voorvork: Magura Rond Quake (FIRMtech, oftewel: de remmen zitten direct op de voorvork gemonteerd ipv via een brake booster)
Bijzonderheden: De fiets was de teamfiets van Team Bianchi Binnenvaart (Ploegleider Bas Vroemen was de vorige eigenaar van deze fiets)
De fiets heeft wel een paar schoonheidsfoutjes: De bovenbuis heeft een klein deukje als gevolg van een valpartij (fiets ik al jaaaren probleemloos mee rond), Afgelopen zondag raakte de remleiding van de voorrem lek en ik kwam er gister achter dat er mega speling op het achterwiel zit.
Reden verkoop: ik heb een nieuwe...
Oh ja, de prijs: Voor een mooie fles whisky (=Single Malt >15 jr oud) EN een donatie aan KiKa ter waarde van (minstens ) die fles mag je d'r hebben.
Af te halen in Haarlem
Te koop: Italiaanse schone. (Bianchi Tycoon)
Topframe, maar wel eentje uit begin 2000
Geen idee wat de maat is (21" zou ik gokken), ik heb er met mijn 1m79 prima op kunnen fietsen, maar hij is meer geschikt voor iemand van rond de 1m85 (de lengte van de persoon van wie ik de fiets kocht)
Voorvork: Magura Rond Quake (FIRMtech, oftewel: de remmen zitten direct op de voorvork gemonteerd ipv via een brake booster)
Bijzonderheden: De fiets was de teamfiets van Team Bianchi Binnenvaart (Ploegleider Bas Vroemen was de vorige eigenaar van deze fiets)
De fiets heeft wel een paar schoonheidsfoutjes: De bovenbuis heeft een klein deukje als gevolg van een valpartij (fiets ik al jaaaren probleemloos mee rond), Afgelopen zondag raakte de remleiding van de voorrem lek en ik kwam er gister achter dat er mega speling op het achterwiel zit.
Reden verkoop: ik heb een nieuwe...
Oh ja, de prijs: Voor een mooie fles whisky (=Single Malt >15 jr oud) EN een donatie aan KiKa ter waarde van (minstens ) die fles mag je d'r hebben.
Af te halen in Haarlem
Laatst gewijzigd door 53x11 op 19 dec 2015 12:00, 6 keer totaal gewijzigd.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Klinkt leuk. Waar is dat frame van gemaakt?
Alu, Met het superhippe Structural Foam Injection
Marketingmensen van Bianchi schreef:The new Structural Foam Injection increases the stength and fatigue resistance of the frame. This new technology employs a bi-composite, non toxic foam with a base chemical structure specifically developed by Bianchi Reparto Corse for tubing reinforcement applications. The idea is taken from the auto industry, since the frames of the most updated vehicles are reinforced with a similar foam. With a specific density of only 0.27 kg/dm, about 1/10th of the specific density of aluminium, the total increase in weight of a frame treated with the Structural Foam Injection is less than 20 grams - a negligible amount when one considers that for frames built with ultra-thin tubing, these 20 grams produce an increase in rigidity of 15% and an increase in the frame's resistance to fatigue of 100%.
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Da's wel de bedoeling, maar het animo laat vooralsnog te wensen over.scottpch schreef:Die raak je wel kwijt voor dat geld......
Schopje voor de zondag dus!
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Schop!
Vraagprijs te hoog?
Vraagprijs te hoog?
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
Ach als ik de advertentie zie, dan denk ik:53x11 schreef:Schop!
Vraagprijs te hoog?
ik moet me verdiepen in Whisky.... ik moet 'een dondatie' doen. Vraag dan gewoon een bedrag en koop zelf je whisky en geef een donatie.
Daarnaast geef je héél weinig informatie over de fiets, laat je geen goede foto's zien (waaraan iemand kan zien in welke staat de fiets verkeert). Daarnaast heeft de fiets nog een aantal mankementen.
Hoe 'leuk' de foto ook bedoeld is, het is geen goede reclame, ook al is de fiets bijna gratis....
Voor die fles heb ik wel een paar goede suggesties uiteraard; die donatie blijft; voor een paar goede foto's ga ik mijn best doen (dit weekend hoop ik); iets gedetailleerdere specs staan hieronder en inmiddels ook in de OP:
Ik sta overigens open voor een tegenbod, zolang dit in "de geest" van de vraagprijs is tenminste
Ik sta overigens open voor een tegenbod, zolang dit in "de geest" van de vraagprijs is tenminste
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
Zie dit bericht nu pas..... Zeker allang opgehaald en weg? Mooie retrobike! Had wel interesse
Verkocht! Of geruild eigenlijk:
EmPeHa: heel veel plezier ermee. Verzorg haar maar goed
EmPeHa: heel veel plezier ermee. Verzorg haar maar goed
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?