12GO Biking heeft een nieuw project in het leven geroepen. Het heet: de demarrage. Tijdens ‘de demarrage’ ligt de focus er bij 12GO Biking op om het unieke winkelconcept verder te optimaliseren vanuit het perspectief van de klant. Denk hierbij aan twee punten: talentontwikkeling en kantooruitbreiding.

De demarrage

“We denken dat we er de afgelopen jaren goed aan hebben gedaan steeds te blijven kijken wat een klant wilt. Waar wordt hij (of zij) nu echt gelukkig van. In onze ogen is dat een het hebben van veel keuze, een korte levertijd, goed advies, een vloeiend aankoopproces en natuurlijk buitengewoon goede aftersales. We willen ervoor zorgen dat een consument tijdens ieder contactmoment met ons bedrijf, of dat nu in de winkel, werkplaats, website, aan de telefoon of per mail is, zin krijgt om op zijn of haar fiets te stappen,” zo laat 12GO Biking weten.

Talentontwikkeling en kantooruitbreiding dus. Voor het slagen van een goede demarrage is gemotiveerd personeel erg belangrijk. Daarom krijgen zij betere begeleiding en worden ze meer uitgedaagd. Daarnaast worden er binnenkort vacatures op de site geplaatst, mede doordat de fietsenwinkel gaat uitbreiden. Het pand is nu 4200m² groot, maar daar komt nog 4700m² bij. Meer winkelruimte, meer producten, meer kassa’s. Alles wordt groter.

Vandaag wordt in Moordrecht de eerste paal de grond ingeslagen. Vanaf het begin van de zomer van 2017 is de uitbouw gebruiksklaar.