Goed nieuws
Hersenstichting
Op het shirt van de elite-renners en beloften is de Nederlandse Loterij naamgever, maar op de shirts van de renners en rensters onder de 18 jaar zal de naam van de Hersenstichting pronken. “Bij kinderen en jongeren zijn de hersenen nog in ontwikkeling en daardoor extra kwetsbaar bij ongelukken of klappen op het hoofd. Samen met de KNWU kunnen wij nog meer mensen bereiken”, aldus Sigrid Baas van de Hersenstichting.Alle wielerdisciplines zullen een financiële injectie krijgen. Dat is met name voor de baanrenners een fijne gedachte in aanloop naar de Olympische Spelen van 2020 in Tokio. Er werden al meerdere coaches en trainers aangetrokken, nu is er nog meer ruimte voor versterking. De Nederlandse Loterij volgt o.a. Rabobank en Unibet als hoofdsponsor op. Rabobank was jarenlang hoofdsponsor, terwijl Unibet door de kansspelwet slechts één jaar actief was.Met trots presenteren wij Nederlandse Loterij als nieuwe hoofdsponsor vanaf 1 januari 2019! Lees hier het goede nieuws én wat dit betekent voor de Nederlandse wielersport. https://t.co/c0l6gqcFcN pic.twitter.com/MTGPBrFS0K
— KNWU (@KNWU) 11 december 2018
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."