Ophangbeugels schuur
-
Livio Livius
- Forum-lid HC
Nu ik mijn schuur heb opgeruimd (eindelijk, paar kuub naar de vuilstort) ben ik op zoek naar ophangbeugels om mijn race+atb fiets op te hangen. Wie heeft er suggesties of goede ervaringen?
Hoor graag jullie suggesties.
Hoor graag jullie suggesties.
What makes the boat go faster?
-
watikjebrom
- Forum-lid
Ik gebruik deze eenvoudige ophangbeugel van Rose
[img=http://www.roseversand.de/output/import ... 3179_1.jpg]
Xtreme Quick 'n Click
Voor 8,50 echt een aanrader. Is echter wel voor één fiets.
[img=http://www.roseversand.de/output/import ... 3179_1.jpg]
Xtreme Quick 'n Click
Voor 8,50 echt een aanrader. Is echter wel voor één fiets.
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"
-
Livio Livius
- Forum-lid HC
Moet echter minimaal 2 fietsen aanhangen en zo te zien zijn deze geschikt voor 1 fiets.
Ik heb ook 2 van zulke dingen hangen in de schuur, niet van rose.
Ben er best tevreden over, onze fietsen zijn er nog nooit vanaf gevallen.
Ben er best tevreden over, onze fietsen zijn er nog nooit vanaf gevallen.
Disclaimer: deze post is met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.
-
watikjebrom
- Forum-lid
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"
-
Livio Livius
- Forum-lid HC
Precies wat ik zoek. Op naar de Halfords dus.
Gebruik zelf gewoon grote schroefhaken (met een stukje rubberslang) aan het plafond. Hang je de fiets zo aan het voorwiel in, en als je ze een beetje laat verspringen kan je op die manier heel wat fietsen op een klein 'oppervlak' kwijt.
-
Livio Livius
- Forum-lid HC
Maatchen schreef:Gebruik zelf gewoon grote schroefhaken (met een stukje rubberslang) aan het plafond. Hang je de fiets zo aan het voorwiel in, en als je ze een beetje laat verspringen kan je op die manier heel wat fietsen op een klein 'oppervlak' kwijt.
Probleem is dat ze tegen de wand moeten.
Nog een aandachtspunt / tip:
Het ophangsysteem voor mijn Twinny Load fietsendrager is een keer met pkuggen en al van de muur af gestort. Hoop kabaal. Ik ga mijn Halfords fietsophangbeugel deze keer dus met hele goede en grote pluggen en schroeven ophangen. Er hangt met twee racefietsen toch een klein vermogen aan die beugel.
Het ophangsysteem voor mijn Twinny Load fietsendrager is een keer met pkuggen en al van de muur af gestort. Hoop kabaal. Ik ga mijn Halfords fietsophangbeugel deze keer dus met hele goede en grote pluggen en schroeven ophangen. Er hangt met twee racefietsen toch een klein vermogen aan die beugel.
Ik heb er een (geschikt) voor sloping race en/of MTB frames, tijdje geleden gekocht bij Aldi. Twee vertikale stangen met 4 onafhankelijk verschuifbare beugels. De stelling staat op de grond en wordt boven aan de wand 1x vastgezet. Met de verstelbare beugels kun je 2 fietsen boven elkaar toch per fiets horizontaal ophangen (ik heb op verzoek wel een fotootje). Een echte ruimtebespaarder als je wat hoogte hebt, een meter of 2 is er wel voor nodig.
Heel geschikt voor "zomer- en winterfietsers".
Heel geschikt voor "zomer- en winterfietsers".
Fiets... ook eens 11 speed!
Livio Livius schreef:Maatchen schreef:Gebruik zelf gewoon grote schroefhaken (met een stukje rubberslang) aan het plafond. Hang je de fiets zo aan het voorwiel in, en als je ze een beetje laat verspringen kan je op die manier heel wat fietsen op een klein 'oppervlak' kwijt.
Probleem is dat ze tegen de wand moeten.
Dat snap ik, en dat is gewoon een kwestie van de haken op de juiste plaats in draaien en dan 'leunt' de fiets tegen de muur.
Ik heb mijn fietsen ook niet midden in de garage aan het plafond hangen...........