Wind Cycleworks
Frame vind ik mooi het spuitschema en logo afschuwelijk.
-
- Forum-lid
Heb je ook foto's van de frames als ze afgemonteerd zijn? Zitten juweeltjes tussen (dat oranje frame bijvoorbeeld). Ben heel benieuwd naar het complete beeld, met alles erop en eraan.
Over het logo: mag de klant ook een ander logo kiezen?
Over het logo: mag de klant ook een ander logo kiezen?
Michiel
Bart bouwt mooie pareltjes....
De smaken en meningen verschillen weer behoorlijk ...
Soms krijg ik van de klant na het opbouwen een foto van het totaalplaatje. Deze is dat op de website te vinden.fietsvriend schreef: ↑20 jun 2017 10:44 Heb je ook foto's van de frames als ze afgemonteerd zijn? Zitten juweeltjes tussen (dat oranje frame bijvoorbeeld). Ben heel benieuwd naar het complete beeld, met alles erop en eraan....
De decals zijn wat mij betreft onderdeel van het spuitschema. Dus een andere stijl logo is geen probleem. Zolang het maar een WIND blijft ...
Ik vind hem geslaagd. Ik ben wel benieuwd hoeveel de bovenhuis afloopt, want steunend op de voorvork vertekent dat.
-
- Forum-lid
Ik vindt het logo super mooi en het frame ook.
Zou graag nog een foto zien als het frame opgebouwd is
Zou graag nog een foto zien als het frame opgebouwd is
Bovenhuis loopt 9 graden af (tov horizontaal). Ter vgl: bij WIND23 (bovenaan pagina 42) is dat 15 graden.
Weet wel dat, zoals op Bart zijn site is vermeld, het spuitschema op dat van Field is geïnspireerd. Daar zou ik zelf toch iets meer van af willen wijken.