Benen scheren
Toen ik in 1982 begon met wielrennen, had ik snel door dat alle renners met geschoren benen rond reden. Na een paar weken waren mijn haren er ook af. Heel lang heb ik de benen glad gehouden met een elektrisch apparaat. Pas de laatste 10 jaren houd ik de benen glad met een mesje. Nadeel van een mesje is wel dat je sneller een wondje hebt. Voordeel is wel gladdere benen. Voor het gemak val ik ook wel terug op een elektrisch apparaat. Zoals vanochtend. Alleen het apparaat is oud en begint kuren te krijgen. Ik was benieuwd hoe andere fietsers hun benen scheren? Mesje, elektrisch of waxen? Wie heeft er nog een goede tip voor een goed elektrisch scheerapparaat?
ps. mijn gezicht scheer ik met het mesje.
ps. mijn gezicht scheer ik met het mesje.
-
- Forum-lid HC
poeske scheren???spook schreef:Hier is toch al een topic over?
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
Echte mannen doen het met hars
-
- Forum-lid
Hars, echte mannen doen het met hars, zegt het voort
ik ken iemand die wel even langs wil komen...
ik ken iemand die wel even langs wil komen...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Slik jij zoveel testosteron dat dat nodig is?TumTumTum schreef:Niet gewoon een grasmaaier?
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Echte mannen scheren NIET
What makes the boat go faster?
- jeroenkuiper
- Forum-lid
oh nee, weer een benenscheer topic...
maar goed apparaat? als je electrisch wil blijven iets van een mooie bodygroomer van bijvoorbeeld philips
http://www.philips.nl/c/bodygroomers/294848/cat/nl/
ik heb zo'n ding ook nog wel liggen, maar gebruik die meer als het net ff te lang is geworden voor het scheermesje
maar goed apparaat? als je electrisch wil blijven iets van een mooie bodygroomer van bijvoorbeeld philips
http://www.philips.nl/c/bodygroomers/294848/cat/nl/
ik heb zo'n ding ook nog wel liggen, maar gebruik die meer als het net ff te lang is geworden voor het scheermesje