Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 05 Mei 2005
J C ! Jij moet wel héél slechte ervaringen met Italianen hebben gehad! Is de spaghetti een keer verkeerd gevallen? En wat heeft PSV er mee te maken? Ja, die zijn eruit geknikkerd, met ere hoor! Mooie wedstrijd, maar die dekkingsfout was fataal. Italianen walgelijke mensen? Nou, ik heb totaal andere ervaringen. Je moet een slechte ervaring niet op een heel volk afwentelen. Dat heet generaliseren.
Moet je een beetje met een korreltje zout nemen. Ik was nogal gefrustreerd De manier waarop was weer des italiaans, en dat steekt nogal.Vanmiddag maar weer 62 kilometertjes tegen de wind in liggen stoempen. Was een goede manier om af te reageren.Nog een eend teruggekopt vandaag.
DeRosa
Quoten: Origineel geplaatst door Cubebiker op 04 Mei 2005
Ik zal zowiezo geen italiaanse produkten aanschaffen (zie vanavond PSV). En ik ga er ook nooit meer op vakantie. De giro wordt geboycot.Italianen... walgelijke mensen
EN DAN HEBBEN WE OOK NOG DIE PORTUGEZEN Sjeezus, in 1 week 2 nederlandse clubs in de laatste minuut uitgeschakeld........... Na vanavond zou ik de portugezen ook willen boycotten, naast de italianen. Jammer (of niet?) dat ik deze vakantie naar beide landen op vakantie ga.
Ik zal zowiezo geen italiaanse produkten aanschaffen (zie vanavond PSV). En ik ga er ook nooit meer op vakantie. De giro wordt geboycot.Italianen... walgelijke mensen
EN DAN HEBBEN WE OOK NOG DIE PORTUGEZEN Sjeezus, in 1 week 2 nederlandse clubs in de laatste minuut uitgeschakeld........... Na vanavond zou ik de portugezen ook willen boycotten, naast de italianen. Jammer (of niet?) dat ik deze vakantie naar beide landen op vakantie ga.
Quoten: Origineel geplaatst door flandrien op 07 Mei 2005
een droom van een fiets die Derosa team Iris...
wat kost zo'n frame eigenlijk?
Het frame van de Team Iris kost volgens de prijslijst 1029 Euri incl voorvork, tel hierbij nog even de groep die je wilt monteren + wielen etc.
Het frame van de Team Iris kost volgens de prijslijst 1029 Euri incl voorvork, tel hierbij nog even de groep die je wilt monteren + wielen etc.
http://www.belvederericcione.com" onclick="window.open(this.href);return false; voor een 7-daagse trainings/ fiets vakantie
Quoten: Origineel geplaatst door squadra op 07 Mei 2005
thanks Sqadra; ga zo'n frame zeker overwegen ; 1000 euro voor zo'n exclusief, stijf alu frame zie ik wel zitten
thanks Sqadra; ga zo'n frame zeker overwegen ; 1000 euro voor zo'n exclusief, stijf alu frame zie ik wel zitten
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 07 Mei 2005
welk maat frame ct heb je nodig!
c-c heb'k een 53 nodig , ct is ongeveer 2 cm bijtellen zeker?
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 08 Mei 2005
nou ik vraag dit omdat mij "oude Frame" 15 mnd oud bij mijn dealer te koop staat , maat 53 ct voor lengtes tot ongeveer 1.75 een team bleu. incl campa veloce groep.
bedankt voor het aanbod, maar ik was van plan dit seizoen nog te vervolmaken met m'n oud racekarretje.... daarna zou ik wel willen gaan voor zo'n Derosa team Iris maar dan in slooping uitvoering... ben net gaan kijken op de site van Derosa en zo'n slooping uitvoering valt erg goed mee. Frame is niet teveel gesloopt , loopt licht naar beneden. Bij andere frames heb'k wel eens de indruk dat die bovenbuis stijler naar beneden afloopt.
nou ik vraag dit omdat mij "oude Frame" 15 mnd oud bij mijn dealer te koop staat , maat 53 ct voor lengtes tot ongeveer 1.75 een team bleu. incl campa veloce groep.
bedankt voor het aanbod, maar ik was van plan dit seizoen nog te vervolmaken met m'n oud racekarretje.... daarna zou ik wel willen gaan voor zo'n Derosa team Iris maar dan in slooping uitvoering... ben net gaan kijken op de site van Derosa en zo'n slooping uitvoering valt erg goed mee. Frame is niet teveel gesloopt , loopt licht naar beneden. Bij andere frames heb'k wel eens de indruk dat die bovenbuis stijler naar beneden afloopt.