Hoeveel levens heeft een Cannondale? (pics op P4)
In ieder geval 3!
Van deze (het frame hiervan ooit 'n keer gescoord bij een sigarenboer)
Naar dit:
En toen dit:
Morgen heb ik hopelijk de wielen binnen, en dan van het weekend lekker klussen. De fiets krijgt de oude Chorus 11 spd groep van mijn andere 'dale. Overige onderdelen (oa SiSl crankset) zaten al op de eerdere iteratie.
Foto's van de opbouw volgen
Van deze (het frame hiervan ooit 'n keer gescoord bij een sigarenboer)
Naar dit:
En toen dit:
Morgen heb ik hopelijk de wielen binnen, en dan van het weekend lekker klussen. De fiets krijgt de oude Chorus 11 spd groep van mijn andere 'dale. Overige onderdelen (oa SiSl crankset) zaten al op de eerdere iteratie.
Foto's van de opbouw volgen
Laatst gewijzigd door 53x11 op 19 dec 2020 21:21, 3 keer totaal gewijzigd.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Ik wilde al bijna zeggen dat de 2e toch het meest functioneel was.., waar de 1e versie nog geen pedalen had en de laatste versie alle bewegende onderdelen nog ontbeerd
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Laatste iteratie is de mooiste!
Helemaal akkoord. Ik ben ondertussen ook niet alleen theoretisch van die mening maar pas het ook toe (mijn Parlee herlakt) en ga het op een van mijn andere fietsen (de Cervelo S5) ook toepassen. Omdat ik niet inzie welke fiets een meerwaarde zou bieden als vervanger
Laatst gewijzigd door raven14 op 10 dec 2020 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Vet hoor!!
Exact hoe ik er over denk! Economisch is het natuurlijk volstrekt oninteressant om te laten herlakken, maar je krijgt er voor je gevoel wel een nieuwe fiets voor terug. En deze Cannondale zit me, met de relatief lange toptube, als gegoten. Het frame is licht genoeg, precies zo stijf als ik het wil hebben, redelijk klassiek qua vorm (ik hou niet van aero), kabels buitenom (ik hou niet van pielen ), en voor velgremmen. Ik kan eerlijk gezegd ook nauwelijks een goed alternatief bedenken voor mezelf.raven14 schreef: ↑10 dec 2020 16:47 Laatste iteratie is de mooiste!
Helemaal akkoord. Ik ben ondertussen ook niet alleen theoretisch van die mening maar pas het ook toe (mijn Parlee herlakt) en ga het op een van mijn andere fietsen (de Cervelo S5) ook toepassen. Omdat ik niet inzie welke fiets een meerwaarde zou bieden als vervanger
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Startpost aangepast
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Nee, 3e, ik heb het frame nooit bereden in originele zwarte kleurstelling.
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Die kermit vond ik lollig, maar volgens mij wordt hij nu weer mooi en stijlvol!
Mooi project zo.
Mooi project zo.