Wielrenners gezocht voor tv-programma
Goedemiddag,
Voor de opnames van seizoen 2 van het satirische sketchprogramma ben ik op zoek naar wielrenners. We filmen komende donderdag (29 maart) van 10:00 tot 13:00 in de buurt van Amsterdam Noord. Omdat de hele scene draait om wielrenners ben ik op zoek naar heren die met hun fiets en in hun outfit meerdere malen door beeld fietsen.
Ben je beschikbaar en lijkt het je leuk om mee te doen aan de opnames? Stuur een mailtje naar joy@tincan.nl of een berichtje naar 06 426 33 214.
Vriendelijke groet,
Joy Possel
Producer Klikbeet @ TIN CAN
Voor de opnames van seizoen 2 van het satirische sketchprogramma ben ik op zoek naar wielrenners. We filmen komende donderdag (29 maart) van 10:00 tot 13:00 in de buurt van Amsterdam Noord. Omdat de hele scene draait om wielrenners ben ik op zoek naar heren die met hun fiets en in hun outfit meerdere malen door beeld fietsen.
Ben je beschikbaar en lijkt het je leuk om mee te doen aan de opnames? Stuur een mailtje naar joy@tincan.nl of een berichtje naar 06 426 33 214.
Vriendelijke groet,
Joy Possel
Producer Klikbeet @ TIN CAN
@Jans: Was je van plan deze week even naar het noorden af te reizen dan?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Goede vraag. Ik wil best meedoen maar uiteraard niet meewerken aan zwartmakerij of belachelijk maken van onze 'beroepsgroep'.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
Het is een 'satirisch' programma dus reken maar op iets als "Benidorm Bastaards en de (wielrenner)boefjes". Het kan altijd beter, toch?
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Hoi allen,
Het is inderdaad satire. In de scene zien we een dorp dat overspoeld wordt door wielrenners en een burgermeester die hier niet blij mee is. Het is echter niet zo dat we de wielrenners hiermee belachelijk maken, maar juist de mensen die hier ontzettend overdreven op reageren.
Groetjes
Het is inderdaad satire. In de scene zien we een dorp dat overspoeld wordt door wielrenners en een burgermeester die hier niet blij mee is. Het is echter niet zo dat we de wielrenners hiermee belachelijk maken, maar juist de mensen die hier ontzettend overdreven op reageren.
Groetjes
TS heeft zich speciaal aangemeld voor deze vraag ...toch wel wat dubieus ..JoyPossel schreef: ↑28 mar 2018 10:34 Hoi allen,
Groetjes
- Supergrover
- Forum-lid HC
dan heb je een hoop wielrenners nodig...
succes!
Laatst gewijzigd door Supergrover op 28 mar 2018 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.