Havana's nieuwe frame
Van Red 10V naar Ultegra 11v Di is geen achtergang, en zeker niet met DA remmen.
Qua frame moet je van geen enkel frame wereldwonderen verwachten. Ik heb al op vele carbon frames gereden, van heel goedkoop naar heel duur en op mijn niveau rijdt het allemaal prima.
Ik krijg nu in ieder geval een frame dat me perfect past, en waar ik verlost ben van alle press-shit ellende.
Qua frame moet je van geen enkel frame wereldwonderen verwachten. Ik heb al op vele carbon frames gereden, van heel goedkoop naar heel duur en op mijn niveau rijdt het allemaal prima.
Ik krijg nu in ieder geval een frame dat me perfect past, en waar ik verlost ben van alle press-shit ellende.
-
- Forum-lid
Denk dat het mooi word. En Ultegra di2 schakelt echt retelekker.
Maak joe woar
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ben ook tegen alle BBkraak brackets, maar zal er toch niet snel mijn fiets op uitzoeken.
Ben ook heel benieuwd hoe het gaat bevallen tov je SS
Ben ook heel benieuwd hoe het gaat bevallen tov je SS
Less is bore
Maar het gewichtsverschil is ongeveer even groot als het verschil tussen een goedkoop carbon en een stalen frame, en staal was te zwaar...havana schreef:Van Red 10V naar Ultegra 11v Di is geen achtergang, en zeker niet met DA remmen.
.
Campagnolo Ultra Dork
Ik vind het zonder meer een leuk project, ook het spuitschema.
Gelukkig geen zwart.....
Ik kon destijds bij m'n titanium China frame niks bedenken, daarom staat daar NoName op....
Wel een custom balhoofdplaatje laten maken met de tekst: Man& machine
Speed & fun.
Gelukkig geen zwart.....
Ik kon destijds bij m'n titanium China frame niks bedenken, daarom staat daar NoName op....
Wel een custom balhoofdplaatje laten maken met de tekst: Man& machine
Speed & fun.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ben benieuwd hoe het spuitwerk eruit komt te zien. Het is echt een heel mooi design (daar kunnen de meeste merken frames echt wat van leren!)
Als je een mooi lettertype zoekt: dafont.com
En let op de witruimte tussen de letters.
Succes
Als je een mooi lettertype zoekt: dafont.com
En let op de witruimte tussen de letters.
Succes
- Wiliertoerist
- Forum-lid
mooi frame !
Of je noemt het een Frank Jansen, tegenhanger van Jan met dubbele s
Of je noemt het een Frank Jansen, tegenhanger van Jan met dubbele s
-
- Forum-lid HC
+1 Douglas! Leuk logo ook.