AVR Wielersport (aka: Italian bikes): Oplichter
Volgens mij weet Patatje0101 nog niet veel over fietsen.
Tenminste dat denk ik en heeft die gewoon toevallig een goede fiets gekocht voor weinig bij arthur en is daar heel tevreden mee. Dat kan natuurlijk wel niet alles hoeft slecht te zijn he.
Tenminste dat denk ik en heeft die gewoon toevallig een goede fiets gekocht voor weinig bij arthur en is daar heel tevreden mee. Dat kan natuurlijk wel niet alles hoeft slecht te zijn he.
-
- Forum-lid
Als jij dat zegt: Dan weet jij meer dan dat ik weet? ga niet over iemand oordelen die je niet kent David
Maar ik ga iets nuttigs doen het is voor jullie al kinderbedtijd geweest dus tot morgen kinderen
Maar ik ga iets nuttigs doen het is voor jullie al kinderbedtijd geweest dus tot morgen kinderen
Tengusa 3K fullcarbon
-
- Forum-lid
Soms is het zonde van de tijd die men er aan besteed ,ik bedoel hiermee het gekibbel op elkaars reacties.Hoewel ik me er nu ook aan schuldig maak.
Groet,
Sjef.
Groet,
Sjef.
-
- Forum-lid
http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... frame.html
Klik dan maar eens op alle advertenties van deze verkoper.
Klik dan maar eens op alle advertenties van deze verkoper.
-
- Forum-lid
gekeken maar staat hij niet tussen ik denk dat je maar is even je cookies moet verwijderen
Tengusa 3K fullcarbon
-
- Forum-lid
sjefjanssen schreef:Soms is het zonde van de tijd die men er aan besteed ,ik bedoel hiermee het gekibbel op elkaars reacties.Hoewel ik me er nu ook aan schuldig maak.
Groet,
Sjef.
Ach ja je hebt gelijk, ik stop er ook maar mee. Het is een knulletje van 14 of 15 wat zich op zijn pik getrapt voelt omdat die geweldige meneer van AVR hem zo goed heeft geholpen.
Fijne avond verder.
-
- Forum-lid
Ja jij ook he Soilworker fijne avond he
Tengusa 3K fullcarbon
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Patatje0101 schreef:gekeken maar staat hij niet tussen ik denk dat je maar is even je cookies moet verwijderen
Waar ben je nu helemaal mee bezig? Iedereen ziet dat die advertenties er nog staan en zelfs dat wil je gaan ontkennen? Je geloofwaardigheid is al 15 berichten geleden onder het nulpunt gedaald en dan kom je met dit soort idiote berichten.
Ga je dadelijk beweren dat Sinterklaas nep is?
Misschien moeten we Patatje0101 eens op een inburgeringscursus sturen.
En dan mag hij vooral opletten bij de lessen:
* hoe schrijf ik netjes berichten op een forum EN
* hoe voorkom ik direct met iedereen ruzie te krijgen
En dan mag hij vooral opletten bij de lessen:
* hoe schrijf ik netjes berichten op een forum EN
* hoe voorkom ik direct met iedereen ruzie te krijgen
Live fast; die young. mijn blog
-
- Forum-lid
Heey David,
Je hebt deleeftijd niet goed ik slaap nog met een speen dus rond de 3 komt aardig in de buurt op de speen staat i love AVR wielersport:D
Wk niet naar toegeweest had andere dingen te doen daarom stonden ze op marktplaats en koersen doe ik niet dus:P
Heb al meerdere keren om een goede link gevraagd maar steeds komt er niks of ies ie fout dus kom dan op met de goede link!
Je hebt deleeftijd niet goed ik slaap nog met een speen dus rond de 3 komt aardig in de buurt op de speen staat i love AVR wielersport:D
Wk niet naar toegeweest had andere dingen te doen daarom stonden ze op marktplaats en koersen doe ik niet dus:P
Heb al meerdere keren om een goede link gevraagd maar steeds komt er niks of ies ie fout dus kom dan op met de goede link!
Tengusa 3K fullcarbon