Als dit forum maar enigszins een beetje georganiseerd zou zijn. Zouden leden dingen gewoon kunnen vinden en zouden er niet constant dezelfde topics gestart worden. Men zit hier vast in een vicieus cirkeltje.QQleQ schreef:Er is inderdaad veel informatie op het forum te vinden. Erg fijn, en ik maak er dankbaar gebruik van. Maar het kan ook een tijdrovende speurtocht zijn, zeker wanneer je als nieuw forum-lid uit vele topics het algemene overzicht moet zien te halen. Een beetje flauw van GoldenRatio om iemand dan met een kluitje in het riet te sturen.
Dit volgende topic is zeker lezenswaardig: http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=12&t=12685
Veel succes ermee
Ik ben niet flauw hoor, ik heb al tig keer geschreven over dit onderwerp.
De webmaster hier onderstreept graag dat het forum vooral toegankelijk moet blijven en daarom is hij niet voor een strakke organisatie. Echter het is hier helemaal niet toegankelijk maar een jungle waar je je door heen moet worstelen om de meest basale info te kunnen vinden. Organiseren wordt door hem en anderen hier ook stelselmatig verward met meer en strakke regels. Maar organiseren is heel wat anders dan regels toevoegen. Hoe komt het dat na al die jaren er voor dit soort onderwerpen niet 1 eenvoudig referentie document is? Zot gewoon.
Zelfs info over hoe je een afbeelding upload en plaatst is hier niet gewoon centraal te vinden.
Dit forum werkt niet en is ontmoedigend voor mensen zoals ik.
Alles wat je hier schrijft om anderen te helpen, verdwijnt in het grote niets.
Deze desorganisatie is een belediging voor welwillenden hier, die moeite doen hier te schrijven om anderen te helpen