Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Vandaag GEWONNEN.

Daniel1989
Forum-lid
Berichten: 1070
Lid geworden op: 16 okt 2013 21:44
Locatie: Alphen aan de Rijn

Daniel1989 17 sep 2016 20:43

Ik dacht bij mezelf. Zijn er nog mensen op het forum die wel eens wat winnen.
Of gewonnen hebben.
Het lijkt mij leuk om dat hier te delen. Of het je wedstrijd was of een bel. Vertel !!!

Ik trap af.

2013Een setje swalbe one,s om test te rijden.
2015 een ridley orion retro versie met 105 bij de media markt
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... 3&start=24
2016 kaartjes voor de ronde van vlaanderen. En gereden.
2016 vandaag een vip ticket voor de tijdrit van de eneco tour as dinsdag. Bij vermarc

Wie volgt

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 17 sep 2016 21:03

Oh crap.

Tja. Ok dan.

Toen ik 7 was heb ik op school een tekenwedstrijd gewonnen. Ik tekende een draak. Ik won een schetsboek. Dat vond ik een teleurstelling want ik dacht minstens wel een auto ofzo te winnen. :lol:

Ik heb ooit een Magic toernooi gewonnen. Winst; enige boosters met Magic kaarten.
Een boodschappentegoedbon van 50 euro bij de C1000 met het invullen van een enquete. En ja, kleine beurs dus heel blij mee!

En de meeste hilarische; 3 euro in een ploegentijdrit. :mrgreen: Dit omdat de andere ploeg (die ene andere dus) zichzelf overhoop fietste en de helft van hun ploeg kotsend in het struweel stond en de andere helft bij ons in het wiel aan het uithijgen. Zodoende kwamen wij als enige ploeg over de finish. 8-) Eigenlijk was het 15 euro maar dat moet je dan delen met je ploeg, so... Dat was in 2014, Nederlands topsportjaar. :mrgreen:

Verder niks dat ik me nu kan herinneren. Een beetje schamele oogst voor een halve eeuw mensenleven maar ach.
Veni. Vidi. Fietsie.

Gebruikersavatar
Sweety2008
Forum-lid
Berichten: 3098
Lid geworden op: 26 sep 2014 23:11

Gebruikersavatar Sweety2008 17 sep 2016 21:25

Ik heb af en toe een vrijspel in de Lotto gewonnen. En voor jaren terug bij een prijspuzzel een paar Wolky dames schoenen.

Verder eigenlijk niks. :roll:
Ghost Nivolet 6LC

tommeke14
Forum-lid
Berichten: 2023
Lid geworden op: 24 okt 2008 22:57

tommeke14 17 sep 2016 22:33

Vorig jaar een Castelli kalender. Een paar jaar terug een tijdrit.

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 18 sep 2016 06:34

Ik moest hem uit de krochten van dit forum trekken, maar er is al een topic met dit onderwerp. Kun je meteen lezen wat ik toen gewonnen heb.

http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=14&t=37164

Dit jaar heb ik één tijdrit gewonnen, en vandaag ga ik proberen nummer twee op mijn naam te brengen. Met onze club rijden we ieder jaar een zogenaamde regelmatigheidsrit. Zonder navigatie/fietscomputer/horloge proberen we dan een vooraf gegeven gemiddelde te benaderen over een van tevoren onbekende afstand.

Vooral heel gezellig, en voor mij altijd een hoogtepunt in het jaar, omdat ik altijd ga voor mijn snelst mogelijke gemiddelde. Dat blijkt trouwens ook een goede tactiek voor het werkelijke doel van de wedstrijd, want ik heb al meerdere keren een hoofdprijs (worst, fietsbandje, dat soort werk) in de wacht gesleept.

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 6127
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 18 sep 2016 11:56

Ok,.....

Ook ooit wel eens wat gewonnen. Een paar keer een paar euro prijs op Sloten en een keer daar ook een paraplu gewonnen.

Via het forum een hellofresh doos gewonnen met een kolderieke motivatie En ook een deelname aan een cyclo met een even kolderieke motivatie. De cyclo helaas niet kunnen rijden door ziekte.

In de staatsloterij won ik nooit wat. Ik was alleen maar trouw sponsor :roll:
Live fast; die young. mijn blog

Gebruikersavatar
Wolfhound32
Forum-lid
Berichten: 1861
Lid geworden op: 13 nov 2013 07:06
Locatie: Dronten

Gebruikersavatar Wolfhound32 18 sep 2016 12:52

Een beker Ben&Jerry's ijs bij de Postcode loterij.
__________________
Jarig zijn is gezond! Onderzoek heeft aangetoond dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven.

DeletedUser02
Forum-lid HC
Berichten: 4290
Lid geworden op: 23 jul 2009 02:25

DeletedUser02 18 sep 2016 14:44

Vroeger heb ik een keer een set potloden gewonnen met een kleurplaat wedstrijd. Dat was wel een beetje een lullig cadeau omdat ik toen al potloden had om uberhaupt mee te kunnen doen aan de kleurwedstrijd.

Gelukkig heb ik mijn prijzentotaal dit jaar verdubbeld door een Schwalbe digitale bandenspanningsmeter te winnen in een Tour poule dit jaar.

De buit valt dus een beetje tegen terwijl ik wel redelijk trouw ben met het invullen van winacties, puzzels, prijsvragen etc. (met alle gevolgen van dien dat je te pas en onpas reclame naar je hoofd geslingerd krijgt).

psycho71
Forum-lid
Berichten: 354
Lid geworden op: 20 feb 2011 19:30
Locatie: Haarlem

psycho71 18 sep 2016 20:24

vorig jaar een clinic met de liv-giant ploeg gewonnen,de eerste etappe gereden met futurumshop, waarbij ik een complete fiets-outfit kreeg, inclusief helm en bril, dit jaar sks pompje, bidon van sky met wout poles handtekening, isostar proefpakket, oh en digitale schwalbe bandenspanningsmeter heb ik ook een keer gewonnen, bij limburgs mooiste door de bandenspanning te raden van een band die daar hing

Vangalo74
Forum-lid
Berichten: 480
Lid geworden op: 09 dec 2015 20:23

Vangalo74 18 sep 2016 20:46

Win nog wel eens rare prijzen, goodie bags of een ballonvaart meest hilarische en met stip op nr 1 is toch wel de Botox Treatment.. Die kon ik ook echt gebruiken :winkthumb:

Gebruikersavatar
monsieurpinot
Forum-lid HC
Berichten: 4423
Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
Locatie: Amsterdam

Gebruikersavatar monsieurpinot 18 sep 2016 20:53

Vangalo74 schreef:Win nog wel eens rare prijzen, goodie bags of een ballonvaart meest hilarische en met stip op nr 1 is toch wel de Botox Treatment.. Die kon ik ook echt gebruiken :winkthumb:
haha, stevigere kuiten zijn altijd handig bij ons fietsers :mrgreen:

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 18 sep 2016 21:03

Maar "pap" in de benen is niet handig.

Plaats reactie