Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Vandaag GEWONNEN.

i-mac

i-mac 02 mar 2017 09:47

Ooit eens meegedaan aan een wedstrijd om als VIP naar Paris-Roubaix te mogen gaan op het Carrefour de l'arbre in het gelijknamige café. Ik had geluk, en mocht mee. Met een bus vanuit Doornik naar de beroemde kasseistrook. In het café kon je ook meedoen aan een wedstrijd op rollen. Dit op een Taxc met computer. Een kort gevarieerd parkoers. En deze wedstrijd heb ik gewonnen. Prijs : als VIP mee naar de aankomst van de Tour in Parijs.

Eerst op de Bateaux Mouches een 7-gangen diner verorberen tijdens een rondvaart op de Seine. Nadien op minder 100 meter van de aankomstlijn mogen genieten van de laatste kilometers van de Tour de France. Ook nog een paar kleine geschenkjes ontvangen, gratis frisdrank, wat broodjes, en fruit. Ook op de terugweg naar Brussel nog eten gekregen.

Zelden zo genoten van de koers. Vooral na de koers als de renners heerlijk ontspannend nog eens langskomen en de tijd maken voor een korte babbel.

ottorongo
Forum-lid
Berichten: 2514
Lid geworden op: 27 aug 2011 00:58
Locatie: België

ottorongo 02 mar 2017 21:10

Aangezien je goed ingeburgerd zijt in het wielermilieu, vind ik dit verhaal super verdacht. :?

i-mac

i-mac 03 mar 2017 08:40

ottorongo schreef:Aangezien je goed ingeburgerd zijt in het wielermilieu, vind ik dit verhaal super verdacht. :?
Ik? ingeburgerd? Op welke manier dan wel? Het spijt me, maar je hebt het totaal verkeerd voor. Wel kon ik een paar keren naar de rennerskaravaan voor de start van een koers. Maar dat was telkens omdat we een paar dagen ervoor een renner van een ploeg op spoed binnen kregen.

Daniel1989
Forum-lid
Berichten: 1070
Lid geworden op: 16 okt 2013 21:44
Locatie: Alphen aan de Rijn

Daniel1989 05 mar 2017 07:53

Afbeelding
Hier de verschuldigde foto. Ik dacht zelf dat ik aan andere foto had gepost maar deze bleek de winnende te zijn.

Drie tags waren er nodig.
# campagnolo
# team lotto soudal
# ridley

Plaats reactie