Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
Een Stokke Tripp Trapp
-
- Forum-lid
In de aanbieding gekocht uvex crow ultra. Mooie en goede zonnebril tegen een zeer betaalbare prijs.
http://the-21st-century.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Setje 2e hands Time pedalen, van een forumlid Ben benieuwd!
Lijkt me leuk om eens uit te proberen. Niet dat ik direct klachten heb, maar het kan nooit kwaad eens om je heen te kijken.
Misschien kun jij ze ook eens lenen, aangezien pedalen wisselen je hobby is
Misschien kun jij ze ook eens lenen, aangezien pedalen wisselen je hobby is
- christoffel
- Forum-lid
[quote="kilometervreter"]Een Stokke Tripp Trapp[/quote]
Goeie stoel! Heb ik ook; superding.
Goeie stoel! Heb ik ook; superding.
Gang is alles...
Een fietsbel van BBB. Ik weet het, fietsbellen zijn domme lelijke dingen. Ik was het echter zat om telkens uitgescholden te worden door andere fietsers ("neem een bel eikel!"), ook al roep ik heel beschaafd "pas erop!" en bedank ik altijd als ze voor me aan de kant gaan.
Je kan hem met een rubber vast zetten, zodat je hem ook weer heel makkelijk eraf haalt. Ik heb hem aan de onderzijde van m'n stuurpen, dus het valt niets eens op.
Je kan hem met een rubber vast zetten, zodat je hem ook weer heel makkelijk eraf haalt. Ik heb hem aan de onderzijde van m'n stuurpen, dus het valt niets eens op.
-
- Forum-lid
Hé, laat dat nou ook het laatste zijn wat ík gekocht heb. Heel handig belletje van BBB. Heb hem onder mijn zadel geplaatst, helemaal bovenaan de zadelpen. Valt niet op, alleen moet je even met je hand naar je kruis om te bellen (maar dat ziet toch niemand, want je fietst er dan nog achter, toch?)
Wat ik binnenkort nog ga halen is zo'n bidon, bedoeld voor gereedschap. Zeker voor de kortere ritten waar je met 1 bidon vooruit kan hoeft de alom beschimpte zadeltas niet mee. Ben overigens wel benieuwe of dit niet enorm rammelt?
Wat ik binnenkort nog ga halen is zo'n bidon, bedoeld voor gereedschap. Zeker voor de kortere ritten waar je met 1 bidon vooruit kan hoeft de alom beschimpte zadeltas niet mee. Ben overigens wel benieuwe of dit niet enorm rammelt?
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"
Is dat een speciale bidon waar je je gereedschap in doet? Of is het een gewone bidon?
-
- Forum-lid
Deze bidon is bedoeld voor gereedschap. Volgens mij van BBB?
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"