Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Een Litespeed Archon.........................................bijna dan.
Vandaag wezen checken in een winkel voor een Litespeed Archon frame (onderdelen heb ik al). Maar het zal een frame op maat worden. Ben bijna 2 meter lang en een xl frame was toch ietsie pietsie te klein voor mij. Alles is opgemeten en de tekeningen worden me volgende week opgestuurd via mail en zal dan beslissen of ik het ga doen of niet.
Als de tekeningen approved worden door mij dan is het de vraag of Litespeed de fiets kan maken. Zo, ja, dan is het een kwestie van ja, zeggen met een aanbetaling en dan geduldig 12 a 16 weken wachten!
SPANNEND!!!!!!
Vandaag wezen checken in een winkel voor een Litespeed Archon frame (onderdelen heb ik al). Maar het zal een frame op maat worden. Ben bijna 2 meter lang en een xl frame was toch ietsie pietsie te klein voor mij. Alles is opgemeten en de tekeningen worden me volgende week opgestuurd via mail en zal dan beslissen of ik het ga doen of niet.
Als de tekeningen approved worden door mij dan is het de vraag of Litespeed de fiets kan maken. Zo, ja, dan is het een kwestie van ja, zeggen met een aanbetaling en dan geduldig 12 a 16 weken wachten!
SPANNEND!!!!!!
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
een Cannondale Caad8 frame met SI carbon cranckstel
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
[quote="Alp d'Huez53:15"]een Cannondale Caad8 frame met SI carbon cranckstel [/quote] Is het die R1000 geworden?
Een Vittoria Corsa CX tube maar dat is alweer een paar weken geleden. Ter vervanging van een "Lightweight" labeled Conti tube met een snakebite
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
het is idd die R1000 geworden. Van het Eurus wiel nog niks gehoord, zal me benieuwen. Als de kleur van 't frame me toch te erg is dank ga ik checken of ie overgespoten kan worden. Hoveel kost zo'n grapje als je dat bij Cannondale laat doen?
-
- Forum-lid
mavic ksyrium sl premium wielen en rode vittoria corsa cx bandjes en chorus kroontjes
tour du senegal 2006-2007-2008
tour du faso 2009-2010
tour of rwanda 2010
tour du faso 2009-2010
tour of rwanda 2010