Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Tsja, het is dan wel ff een tijdelijk pimp item. Alhoewel ik het eigenlijk niet eens mooi vind.
Ik heb altijd het idee dat wanneer je echt eens flink wil aanzetten zo die tandjes zowat breken.
Ik heb altijd het idee dat wanneer je echt eens flink wil aanzetten zo die tandjes zowat breken.
-
- Forum-lid
[quote="Master B"]Tsja, het is dan wel ff een tijdelijk pimp item. Alhoewel ik het eigenlijk niet eens mooi vind.
Ik heb altijd het idee dat wanneer je echt eens flink wil aanzetten zo die tandjes zowat breken.[/quote]
Zal nochtans iets beter passen bij m'n frame dan de grijze RED bladen denk ik
Ik heb altijd het idee dat wanneer je echt eens flink wil aanzetten zo die tandjes zowat breken.[/quote]
Zal nochtans iets beter passen bij m'n frame dan de grijze RED bladen denk ik
Harder, better, faster, stronger, LIGHTER !
-
- Forum-lid
[quote="TiesT"]
@Fred. Toch ook blauwe bladboutjes proberen straks. lijkt me best oke.[/quote]
Komen eraan , maar TS bikes is ze vergeten door de baby-drukte denk ik
Worden trouwens pas geïnstalleerd na m'n examens
@Fred. Toch ook blauwe bladboutjes proberen straks. lijkt me best oke.[/quote]
Komen eraan , maar TS bikes is ze vergeten door de baby-drukte denk ik
Worden trouwens pas geïnstalleerd na m'n examens
Harder, better, faster, stronger, LIGHTER !
[quote="AllStar"][quote="AllStar"]Vandaag: Genuine Innovations Air Chuck SL + 16gr patronen met schroefdraad (4 stuks)[/quote]
En vandaag kwam het pakje:
Ziet er goed uit, nu maar hopen dat ik het niet al te vaak nodig heb
[/quote]
Waar heb je deze vandaan? En wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag?
En vandaag kwam het pakje:
Ziet er goed uit, nu maar hopen dat ik het niet al te vaak nodig heb
[/quote]
Waar heb je deze vandaan? En wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag?
..::Tinuz::.. a.k.a MdeB | Stevens SLC team: 6,45 kg
Air Chuck SL + 16gr patronen : Dit is zo handig, ik heb hem nu een jaar en wil nooit meer anders! Ik zou hem alleen niet zo gebruiken als op het plaatje staat, die patroontjes worden 'vrij koud' bij gebruik. Had een keer m'n duim er tegenaanzitten en dat voelt niet fijn.
Heb zelf net 3 stuks conti competition tubes binnen, volgende week hopelijk eindelijk eens op m'n ADA's rijden.
Heb zelf net 3 stuks conti competition tubes binnen, volgende week hopelijk eindelijk eens op m'n ADA's rijden.
[quote="T i n u z"]Waar heb je deze vandaan? En wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag?[/quote]
Genuine Innovations Air Chuck SL 15,95 @ Bikestuff.nl
Genuine Innovations Cartridge 16 g. met schroefdraad 1,75 @ Bikestuff.nl
[quote="mensma"]Air Chuck SL + 16gr patronen : Dit is zo handig, ik heb hem nu een jaar en wil nooit meer anders! Ik zou hem alleen niet zo gebruiken als op het plaatje staat, die patroontjes worden 'vrij koud' bij gebruik. Had een keer m'n duim er tegenaanzitten en dat voelt niet fijn. [/quote]
Dat heb ik ook al gelezen ja, als ik hem gebruik doe ik er wel iets tussen (shirt ofzo) Bevalt verder goed dus? Nice!
Genuine Innovations Air Chuck SL 15,95 @ Bikestuff.nl
Genuine Innovations Cartridge 16 g. met schroefdraad 1,75 @ Bikestuff.nl
[quote="mensma"]Air Chuck SL + 16gr patronen : Dit is zo handig, ik heb hem nu een jaar en wil nooit meer anders! Ik zou hem alleen niet zo gebruiken als op het plaatje staat, die patroontjes worden 'vrij koud' bij gebruik. Had een keer m'n duim er tegenaanzitten en dat voelt niet fijn. [/quote]
Dat heb ik ook al gelezen ja, als ik hem gebruik doe ik er wel iets tussen (shirt ofzo) Bevalt verder goed dus? Nice!