Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Assos Intermediate Evo jack (sublieme pasvorm). Kan ik eens wisselen met mn ploeg jack .
Specialized Toupé 143 mm
Team Discovery 2007 petje (zwart)
Direct even de Specialized S-works schoenen gepast. Die dingen zitten echt geweldig. Een minimalistisch schoentje (vederlicht) met super pasvorm. Specialized is echt goed bezig wat dat betreft.
Specialized Toupé 143 mm
Team Discovery 2007 petje (zwart)
Direct even de Specialized S-works schoenen gepast. Die dingen zitten echt geweldig. Een minimalistisch schoentje (vederlicht) met super pasvorm. Specialized is echt goed bezig wat dat betreft.
heel bescheiden een top cap van carbon
winst 4 gram
En setje Corima wielen die nog geleverd moeten worden
winst 4 gram
En setje Corima wielen die nog geleverd moeten worden
-
- Forum-lid
Ik heb vandaag een setje Speedplay "coffee shop caps" gekocht. Bedoeld om je schoenplaatjes mee te beschermen bij een tussenstop. Dat lijkt me vooral handig bij bevoorradingen waar je soms door de modder moet lopen. Dat vinden die plaatjes niet zo leuk....
- Een nieuw zadeltasje van continental
gisteren verloor ik m'n oude bijna bij wat kuilen in de weg (combinatie van nat en versleten velcro) gelukkig hoorde ik 'm vallen.
- nieuwe ketting (connex 9 speed)
gisteren zette ik aan, brak de ketting! bijna met m'n ballen op de stang, slingeren maar nog nèt recht weten te houden)
- potje Assos chamois crème
gisteren verloor ik m'n oude bijna bij wat kuilen in de weg (combinatie van nat en versleten velcro) gelukkig hoorde ik 'm vallen.
- nieuwe ketting (connex 9 speed)
gisteren zette ik aan, brak de ketting! bijna met m'n ballen op de stang, slingeren maar nog nèt recht weten te houden)
- potje Assos chamois crème
Een Camelbak.
In principe voor op de MTB (erg vervelend om elke keer als je een slok uit je bidon neemt je tanden te moeten zandstralen), maar van de week even op de racert getest, aangezien mijn MTB niet binnen bereik staat momenteel. Was aangenaam verrast over het drinkgemak en de temperatuur van het water na 2 uur fietsen met volle zon op de rug!
In principe voor op de MTB (erg vervelend om elke keer als je een slok uit je bidon neemt je tanden te moeten zandstralen), maar van de week even op de racert getest, aangezien mijn MTB niet binnen bereik staat momenteel. Was aangenaam verrast over het drinkgemak en de temperatuur van het water na 2 uur fietsen met volle zon op de rug!
vandaag mijn ouderschapsverlofdag nuttig besteed, in de auto naar bocholt om daar te spenden!
4 paar sokken,
1 fietsbroek,
2 bidons,
1 zadeltasje,
1 zweetshirt,
1 imbussleutel voor de crank.
tja dat was wel weer genoeg voor de komende tijd
4 paar sokken,
1 fietsbroek,
2 bidons,
1 zadeltasje,
1 zweetshirt,
1 imbussleutel voor de crank.
tja dat was wel weer genoeg voor de komende tijd
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."
-
- Forum-lid
Ook ik ben vandaag even in Bocholt geweest met als resultaat: een nieuw Nalini-setje van Caisse d'Epargne, erg gaaf (vind ik althans )
[img=http://www.trikotboerse24.com/images/bi ... ettdet.jpg]
PS Bovenaan de rugzijde staat '06' in een lauwerkrans. Weet iemand wat dit betekent?
[img=http://www.trikotboerse24.com/images/bi ... ettdet.jpg]
PS Bovenaan de rugzijde staat '06' in een lauwerkrans. Weet iemand wat dit betekent?
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"