- 2 setjes Dura Ace kabels, één voor de derailleurs en één voor remmen
- Campagnolo Centaur compact voorderailleur met 35 mm klemband
Er blijft steeds minder Shimano over op mijn fiets
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- Shimano compact cranck voor in de heuveltjes (ik trek met 34-27 de stenen uit de straat op het vlakke!)
- Setje Speedplay Zero's 'voor het vrouwtje', toch mooi als je vriendin nog meer op materiaal begint te kicken dan jezelf. Dat betekent natuurlijk zelf makkelijker geld uit te geven zonder het te moeten verantwoorden , maar er blijft natuurlijk ook minder geld over, aangezien mevrouw 2 nieuwe fietsen in de planning heeft staan.
- setje schoenplaatjes voor Speedplay X5 (dat rijdt weer een stuk beter)
- Setje Speedplay Zero's 'voor het vrouwtje', toch mooi als je vriendin nog meer op materiaal begint te kicken dan jezelf. Dat betekent natuurlijk zelf makkelijker geld uit te geven zonder het te moeten verantwoorden , maar er blijft natuurlijk ook minder geld over, aangezien mevrouw 2 nieuwe fietsen in de planning heeft staan.
- setje schoenplaatjes voor Speedplay X5 (dat rijdt weer een stuk beter)
"Schoenplaatjes" is wel de onderschatting van de eeuw. "Bakstenen" of "Betonblokken" is beter op z'n plaats
ik geef mijn vriendin liever een
ik geef mijn vriendin liever een
[quote="maus_1990"]zit 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000x beter dan een SSM Aspide[/quote]
Lang leve de wetenschappelijke notatie: "zit 1,0 * 10^60 beter dan een SSM Aspide". Dat is toch veel krachtiger.
Lang leve de wetenschappelijke notatie: "zit 1,0 * 10^60 beter dan een SSM Aspide". Dat is toch veel krachtiger.