[quote="havana"]Suunto is goed om te duiken (heb zelf een GEKKO), voor het fietsen zweer ik echter wel bij Polar.[/quote]
Muv Polar CS600 geven alle andere Polar veel storingen. Dit is niet het geval bij Suunto.
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid HC
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid
Gisterochtend gekocht:
- Mouwloos zwart Santini windbreaker shirt
- Mouwloos Craft Pro Cool ondershirt
- 2 paar Assos Skinweb sokken
Nu maar hopen dat Marion de Hond het écht bij het rechte eind heeft met haar weersvoorspelling voor de komende week.
- Mouwloos zwart Santini windbreaker shirt
- Mouwloos Craft Pro Cool ondershirt
- 2 paar Assos Skinweb sokken
Nu maar hopen dat Marion de Hond het écht bij het rechte eind heeft met haar weersvoorspelling voor de komende week.
-
- Forum-lid
Een voorvork, lading remblokjes, biba's, zadelpennetje, nieuw helmpje, kettingbladen, kettingen, cassettes, derailleurkabels, een derailleur, pedaaltjes, en een aantal broeken, shirts en een jasje.
En een paraplu.
En een paraplu.
[quote="KukeleKupers"]Een voorvork, lading remblokjes, biba's, zadelpennetje, nieuw helmpje, kettingbladen, kettingen, cassettes, derailleurkabels, een derailleur, pedaaltjes, en een aantal broeken, shirts en een jasje.
En een paraplu.[/quote]
Precies eens laten gaan
En een paraplu.[/quote]
Precies eens laten gaan
-
- Forum-lid
[quote="alex443"]dat zal wel een flinke duit gekost hebben ofniet dan? [/quote]
M'n financieel adviseur heeft vakantie
Ik baal er wel van dat ik van de paraplu nog het meest gebruik heb mogen maken :rolleye:
M'n financieel adviseur heeft vakantie
Ik baal er wel van dat ik van de paraplu nog het meest gebruik heb mogen maken :rolleye: