Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Nieuwe schoentjes, helemaal niet nodig, maar ik MOEST iets kopen. Zeker voor de 50% korting die Klamer in Hoogezand gaf.
Northwave speedster (nog met titanium zool), in rood/wit. Al een overjarig model, maar ze zitten heerlijk en passen bij mijn fiets. En voro 60 euro hoor je mij niet klagen!
Northwave speedster (nog met titanium zool), in rood/wit. Al een overjarig model, maar ze zitten heerlijk en passen bij mijn fiets. En voro 60 euro hoor je mij niet klagen!
[quote="W0uter"]Nieuwe schoentjes, helemaal niet nodig, maar ik MOEST iets kopen. Zeker voor de 50% korting die Klamer in Hoogezand gaf.
plaatje..[/quote]
Dat zijn mooi schoentjes, ondanks dat ze overjarig zijn.
plaatje..[/quote]
Dat zijn mooi schoentjes, ondanks dat ze overjarig zijn.
Een set Tune AC14 snelspanners bij Bikecomponents.de.
Het scheelt toch ongeveer 75 gram ten opzichte van normale Easton snelspanners...
Het scheelt toch ongeveer 75 gram ten opzichte van normale Easton snelspanners...
..::Tinuz::.. a.k.a MdeB | Stevens SLC team: 6,45 kg